BadaniaTVP

Dwójka liderem dnia. „Pytanie na Śniadanie” wygrało z konkurencją!

15 maja Dwójka miała znakomite udziały – aż 11,9%, tym samym Antena była tego dnia liderem oglądalności. Wczorajszy odcinek porannego programu TVP2 „Pytanie na Śniadanie” bezapelacyjnie wygrał z konkurencją osiągając ponad 443 tys. widzów przy udziałach 11,6%.
 

 
We wtorek widzowie TVP2 najchętniej oglądali seriale „M jak Miłość” ponad 5,5 mln widzów (udz.37,2%) i „Barwy szczęścia” ponad 3,2 mln widzów przy udziałach 22,6%. Zapewniło to Dwójce pozycję lidera oglądalności (11,9%).
Popularnością wśród widzów cieszyło się także wtorkowe wydanie porannego programu śniadaniowego Dwójki, „Pytanie na śniadanie”, prowadzone przez Marcelinę Zawadzką i Tomasza Wolnego wygrało z konkurencją, zarówno pod względem widowni, aż 443 tys. widzów, jak i udziałów 11,6%.
W porównaniu do 2017 roku wzrasta średnia oglądalność „Pytania na Śniadanie”. Z 404 tys. w pierwszej połowie 2017 roku do 479 tys. w 2018 roku. Program zwiększa też udziały z 8,7% do 9,9%.
„Pytanie na Śniadanie” – codziennie, od poniedziałku do niedzieli o godz. 7.55 w TVP2
Więcej o programie na www.pytanienasniadanie.tvp.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *