BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Fantastyczny wrzesień dla stacji factual – na podium TVN Turbo i Discovery Channel

TVN Turbo i Discovery Channel to niekwestionowani liderzy rynku wśród kanałów płatnych skierowanych do mężczyzn. Nowości i mocne sezony kontynuacji przełożyły się na wysoką popularność stacji we wrześniu. TVN Turbo, a tuż za nim Discovery Channel były we wrześniu najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Stacja TVN Turbo zakończyła miesiąc z wynikiem 1,11% udziału w rynku telewizyjnym w grupie komercyjnej (SHR; 16-49). To dało jej pierwsze miejsce wśród płatnych kanałów tematycznych skierowanych do mężczyzn. To także wzrost aż o 16% w porównaniu z rokiem poprzednim.

      Discovery Channel cieszy się udziałem w rynku na poziomie 0,62% w grupie 16-49, plasując się na drugiej pozycji w tym samym zestawieniu.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *