Grupa Eurozet awansowała do Top 30

Serwisy internetowe Grupy Eurozet awansowały na 28. pozycję wśród wszystkich podmiotów internetowych w Polsce (wg badania PBI/Gemius za marzec 2018).

 

 

W marcu serwisy Grupy Eurozet odwiedziło ponad 5 mln realnych użytkowników. To więcej niż np. Grupa naTemat.pl. Był to również jeden z historycznie najlepszych wyników w liczbie odsłon – ponad 35 mln.

Te wyniki to dowód na to, że Grupa Eurozet dynamicznie rozwija się w obszarze on-line i od paru lat awansuje w rankingu podmiotów internetowych. To efekt konsekwentnie realizowanej strategii budowania i rozwoju naszych portali, które stanowią uzupełnienie oferty programowej i handlowej Grupy Eurozet. Niezwykle nas to cieszy. - MÓWI TOMASZ SOFUŁ, SZEF DZIAŁU ON-LINE

Wśród grup radiowych Grupa Eurozet jest na drugim miejscu, z wynikiem 5 168 570 realnych użytkowników.
TOP3 Grupy radiowe to:
1. Grupa RMF - 5 329 482 RU
2. Grupa Eurozet - 5 168 570 RU
3. Grupa TIME - 4 928 823 RU

Prawie wszystkie serwisy Grupy mogą pochwalić się bardzo dobrymi wynikami w marcu br. Serwis radiozet.pl to drugi najchętniej odwiedzany portal radiowy z prawie 4 mln realnych użytkowników.
TOP3 strony radiowe:
1. eska.pl - 4 351 215 RU
2. radiozet.pl - 3 950 315 RU
3. rmf.fm - 1 899 473 RU
Rekord popularności pobiło także Antyradio.pl. W marcu 2018 stronę odwiedziło 1 261 tys. realnych użytkowników. Jest to zdecydowanie największa strona o tematyce rockowej w kraju.

Zobacz także

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.