Grupa Eurozet awansowała do Top 30

Serwisy internetowe Grupy Eurozet awansowały na 28. pozycję wśród wszystkich podmiotów internetowych w Polsce (wg badania PBI/Gemius za marzec 2018).
 

 
W marcu serwisy Grupy Eurozet odwiedziło ponad 5 mln realnych użytkowników. To więcej niż np. Grupa naTemat.pl. Był to również jeden z historycznie najlepszych wyników w liczbie odsłon – ponad 35 mln.
Te wyniki to dowód na to, że Grupa Eurozet dynamicznie rozwija się w obszarze on-line i od paru lat awansuje w rankingu podmiotów internetowych. To efekt konsekwentnie realizowanej strategii budowania i rozwoju naszych portali, które stanowią uzupełnienie oferty programowej i handlowej Grupy Eurozet. Niezwykle nas to cieszy. – MÓWI TOMASZ SOFUŁ, SZEF DZIAŁU ON-LINE
Wśród grup radiowych Grupa Eurozet jest na drugim miejscu, z wynikiem 5 168 570 realnych użytkowników.
TOP3 Grupy radiowe to:
1. Grupa RMF – 5 329 482 RU
2. Grupa Eurozet – 5 168 570 RU
3. Grupa TIME – 4 928 823 RU
Prawie wszystkie serwisy Grupy mogą pochwalić się bardzo dobrymi wynikami w marcu br. Serwis radiozet.pl to drugi najchętniej odwiedzany portal radiowy z prawie 4 mln realnych użytkowników.
TOP3 strony radiowe:
1. eska.pl – 4 351 215 RU
2. radiozet.pl – 3 950 315 RU
3. rmf.fm – 1 899 473 RU
Rekord popularności pobiło także Antyradio.pl. W marcu 2018 stronę odwiedziło 1 261 tys. realnych użytkowników. Jest to zdecydowanie największa strona o tematyce rockowej w kraju.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *