Grupa Kino Polska dołącza do Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy
Grupa Kino Polska wzmocni reprezentację mediów w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy (IAA Polska), które zajmuje się rozwojem i promocją rynku komunikacji marketingowej.
Grupa Kino Polska to jedna z wiodących firm medialnych w Polsce, która z powodzeniem działa również na rynkach międzynarodowych. Grupa jest nadawcą i dystrybutorem popularnych kanałów telewizyjnych, takich jak Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Gametoon, DIZI czy pakiet FilmBox, a także producentem telewizyjnym i koproducentem filmowym oraz właścicielem serwisu FilmBox+.
Obecnie we współpracy z Akson Studio Grupa realizuje serial To nie ze mną – pierwszą oryginalną produkcję fabularną, która powstaje na potrzeby kanału Stopklatka i będzie miała premierę już w październiku br.; jest też producentem niezwykłego show randkowego Magia nagości. Polska, który cieszy się ogromnym zainteresowaniem widzów, a także producentem takich serii, jak Poranny rogal, Gadżet Show czy Złoty Interes (Zoom TV). Jako koproducent filmowy Grupa jest zaangażowana w takie produkcje filmowe, jak Wszystkie nasze strachy (Złote Lwy na 46. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni) oraz Ryfka z udziałem Borysa Szyca i Soni Szyc, która będzie miała premierę w 2023 roku.
– Od kilku lat prężnie działamy na rynku komunikacji marketingowej, dlatego Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy to dla nas idealne miejsce do rozwoju własnych kompetencji w tym zakresie. Chcemy czerpać najlepsze wzorce z rynku i sami dzielić się naszym dużym doświadczeniem marketingowym. Działamy etycznie, a w naszych kampaniach nie tylko odpowiadamy na trendy, ale i sami je kreujemy, przyczyniając się w ten sposób do rozwoju całego rynku reklamowego – mówi Patrycja Gałązka, Dyrektor Marketingu i ds. Rozwoju Biznesu w Grupie Kino Polska.
– Z radością witamy nowego Członka IAA Polska – Grupę Kino Polska, znaną i aktywną na rynku medialnym w Polsce, ale też na rynkach międzynarodowych. Liczymy na Ich doświadczenie i chęć podzielenia się własną perspektywą w najważniejszych sprawach dotyczących naszej branży, na wzmocnienie głosu kurii mediów w IAA Polska. Grupa Kino Polska to piętnasty nowy członek, który przystąpił do Stowarzyszenia w bieżącym roku. IAA Polska to aktualnie ponad 170 podmiotów reprezentujących marketerów, agencje i media. Razem tworzymy organizację, która posiada mandat do występowania w imieniu całej branży komunikacji marketingowej i działania na rzecz wewnętrznego dialogu – dodaje Jerzy Minorczyk, Dyrektor Generalny IAA Polska.
Grupę Kino Polska w IAA Polska reprezentują Levent Gultan, Członek Zarządu spółki odpowiedzialny m.in. za marketing oraz Patrycja Gałązka, Dyrektor Marketingu i ds. Rozwoju Biznesu.
Kampanie reklamowe Grupy Kino Polska:
Grupa Kino Polska realizuje odważne, niestandardowe i inkluzywne kampanie reklamowe swoich produktów i usług. W 2020 roku firmę wyróżniono nagrodą niezależnej kreacji Kreatura, a w 2021 roku nagrodzono statuetką Golden Arrow za kampanię kanału Kino Polska pt. Co wolno w filmie, to nie życiu. Promując kultowe polskie komedie na antenie Kino Polska firma zwracała uwagę na różnice między filmem a rzeczywistością i zachęcała do posługiwania się językiem wolnym od stereotypów i nienawiści. Zaproszone do współpracy gwiazdy polskiego filmu – Katarzyna Figura, Cezary Pazura i Michał Milowicz – razem z Kino Polska podkreślały, że brak tolerancji, obraźliwe stereotypy i niegrzeczne sformułowania mogą być bardzo zabawne, ale tylko na ekranie.
Niezwykle pozytywnym echem w mediach odbiła się spektakularna akcja marketingowa z okazji premiery filmu Bohemian Rhapsody w kanale FilmBox Premium HD. Jesienią 2021 roku znany piosenkarz Michał Szpak wraz z zespołem Queen Symfonicznie oddali na Rynku w Krakowie wspaniały hołd Freddiemu Mercury’emu, śpiewając na żywo. O akcji mówiła cała Polska. Kampania nie tylko osiągnęła świetne wyniki marketingowe, ale też poruszyła wiele serc, co znalazło odzwierciedlenie w mnóstwie pozytywnych komentarzy pod video na YouTube.
Wydarzeniem tego roku był Drone Show, czyli spektakularny pokaz dronów inspirowany filmami o podboju kosmosu, zorganizowany z okazji premiery filmu Ad Astra w FilmBox Premium HD. W pokazie, który odbył się na Bulwarach Wiślanych w Warszawie, wykorzystano 160 dronów, które na tle pięknego granatowego nieba układały się w kosmiczne ilustracje. Był to pierwszy na tak dużą skalę pokaz dronów w Warszawie.