Internet & Gry - ReklamaSieci kablowe

INEA podsumowuje kampanię „Dobrzy ludzie od internetu”

W ostatnim tygodniu sierpnia ub. roku rozpoczęła się kampania marketingowa INEA – „Dobrzy ludzie od internetu” obejmująca radio, telewizję oraz online.

Komunikowała ona liczne udogodnienia, mające na celu zwiększenie satysfakcji Klientów korzystających z usług Operatora. Należały do nich mi.in. uruchomienie całodobowej obsługi , skrócenie i uproszczenie IVR (ułatwiające kontakt z infolinią obsługową), darmowe udostępnienie w oknach otwartych różnych kanałów telewizyjnych czy całkowicie darmowe zwiększenie prędkości internetu.

Nowa kampania przełożyła się także na graficzne aspekty całej komunikacji INEA – odświeżone zostało logo firmy oraz opracowano nowy system identyfikacji wizualnej. Po raz pierwszy też, w spotach i materiałach reklamowych pojawili się pracownicy INEA reprezentujący różne działy firmy – sprzedaż, telemarketing, HR, marketing oraz salony sprzedaży.

W ramach promocji kampanii „Dobrych ludzi od internetu” powstały dwa spoty: radiowy oraz telewizyjny, które emitowane były od ostatniego tygodnia sierpnia do końca grudnia. W tym samym czasie trwała też promocja w internecie, obejmująca stronę www.inea.pl, płatne działania onlinowe oraz social media.

W efekcie toczącej się od końca wakacji kampanii, w sieci pojawiło się ponad 9 tys. wzmianek na temat operatora i jego działań, a sam spot reklamowy wyświetlono na portalu You Tube blisko 70 tys. razy. Zasięg online`owych kreacji kampanijnych szacowany jest na ponad 2 mln unikalnych użytkowników, a post promujący kampanijny spot INEA na portalu Facebook miał rekordową liczbę ponad 80 tys. unikalnych wyświetleń.

Strategia komunikacji, pomysł kampanii oraz projekty opracowane zostały we współpracy z Minima Advertising People. Za produkcję spotów radiowego i telewizyjnego odpowiadało studio Visual Heads.

W drugiej połowie stycznia planowana jest nowa odsłona kampanii INEA „Dobrzy ludzie od internetu”. Po raz kolejny, w spotach wystąpią pracownicy INEA. Działania obejmą radio, telewizję oraz internet.

2 komentarze do “INEA podsumowuje kampanię „Dobrzy ludzie od internetu”

Skomentuj Sylas Stanowski Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *