Jesienią na antenę HGTV powrócą znane widzom, inspirujące produkcje

Jesienią na antenę HGTV powrócą znane widzom, inspirujące produkcje, a wśród nich m.in. „Zgłoś remont”, „House Hunters – poszukiwacze domów”, Polowanie na ogród” i „Domowe rewolucje”.

 

 

„Zgłoś remont” łączy ulubione przez widzów tematy, takie jak: metamorfozy wnętrz i sprytne rozwiązania pożądane w niedużych mieszkaniach. Udowadnia, że remont wcale nie musi być koszmarem. Kreatywność i sukces będą jego nieodłącznym elementem. Przez tajniki metamorfoz przeprowadzi widzów znany i lubiany Krzysztof Miruć. Architekt z wykształcenia, pasjonat pięknych przedmiotów i urządzania wnętrz. Ten facet wie, jak nadawać pomieszczeniom drugie życie i zna przepis na sukces.

Premiera: wrzesień/październik 2019.

W szóstym już sezonie programu „House Hunters – poszukiwacze domów” agenci będą dwoić się i troić, żeby znaleźć idealne lokum dla swoich klientów. Najlepiej, żeby było duże, nowoczesne, funkcjonalne, ciche i położone w centrum miasta. Dobrze byłoby, gdyby był jeszcze rozległy taras z widokiem na park i garaż podziemny pod budynkiem. Ten, kto szukał wymarzonego domu czy mieszkania doskonale wie, że nie jest to proste zadanie.

Premiera: wrzesień 2019.

„Polowanie na ogród” to jedyny w swoim rodzaju program, którego uczestników wybiera sam Dominik Strzelec, profesjonalny projektant ogrodów. Prowadzący „poluje” na nich podczas zakupów, po czym proponuje kandydatom podjęcie ryzyka i wzięcie udziału w programie, dzięki któremu ich niepozorne podwórka mają szansę zmienić się w obiekt westchnień sąsiadów!

Premiera: wrzesień 2019.

Bohaterowie programu „Domowe rewolucje” przekazują Dorocie Szelągowskiej klucze i wracają dopiero na wielki finał. Decydując się na udział w programie muszą całkowicie zaufać projektantce. Nad wszystkimi pomieszczeniami w mieszkaniu pracować prężnie będzie cała ekipa! W każdym odcinku Dorota przygotuje dla widzów porcje praktycznych porad. Po raz kolejny Mistrzyni projektowania zaprezentuje szereg prostych rozwiązań, które podpowiedzą widzom jak w tani i łatwy sposób przeprowadzić metamorfozę własnego mieszkania.

Premiera: wrzesień 2019.

Dane: NAM. I-V 2019; SHR% W16-49 C50+; AFF W16-49 C50+, W30-49 C50+ vs A 16-49.

Wyniki oglądalności kanału HGTV pokazują, że programów o tematyce wnętrzarskiej i ogrodowej nigdy za wiele. Polacy uwielbiają śledzić spektakularne metamorfozy wnętrz i przydomowych ogródków, spacerować po najpiękniejszych ogrodach i poszukiwać mieszkań z naszymi bohaterami.

W bieżącym roku stacja HGTV osiągnęła bardzo dobre wyniki oglądalności, udział w  grupie docelowej kobiet z miast wyniósł 1,4%. Stacja ma także bardzo wysokie wskaźniki dopasowania, AFF=177 (W16-49 C50+) oraz AFF = 221 (W30-49 C50+).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *