Książka "Rewolucja w emeryturach" z "Gazetą Wyborczą"

W czwartek, 14 września br. razem z „Gazetą Wyborczą” będzie można kupić książkę „Rewolucja w emeryturach”.
 

W książce w jasny i prosty sposób wyjaśnione zostały nowe przepisy emerytalne, które wejdą w życie już 1 października br. Czytelnicy znajdą w niej szczegóły dotyczące obniżenia wieku emerytalnego, zmian dla mundurowych i ich rodzin wynikających z tzw. „ustawy dezubekizacyjnej” czy emerytur minimalnych. W wydaniu wytłumaczono także zasady przyznawania świadczeń kompensacyjnych, dorabiania czy dłuższej pracy po osiągnięciu wieku emerytalnego.

Wydanie poleca Radio Pogoda.

Cena „Gazety Wyborczej” z książką to 12,99 zł.

Wydanie „Gazety Wyborczej” z książką „Rewolucja w emeryturach” wspiera promocja w stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w radiu (Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, RMF FM, RMF Classic), w internecie (media społecznościowe), na nośnikach reklamy zewnętrznej (ekrany Platform Channel na dworcach kolejowych) oraz na nośnikach reklamy wewnętrznej (ekrany w tramwajach warszawskiej komunikacji miejskiej), a także autopromocja. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo oraz Dział promocji „Gazety Wyborczej”, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

 

Zdjęcie użytkownika Grzegorz Stapiński.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *