BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

„Kuba Wojewódzki” niezmiennie królem wtorkowych wieczorów. Talk-show liderem w grupie komercyjnej

Kolejny sezon programu „Kuby Wojewódzki” dobiegł końca. I to w stylu, jaki jego gospodarz lubi najbardziej – z przytupem i w gorącej atmosferze! Już od 18 lat autorski program najpopularniejszego showmana w Polsce jest punktem obowiązkowym każdej ramówki TVN. I patrząc na wyniki – prawie 9% udziału w grupie komercyjnej – oraz popularność w Playerze, jedno jest pewne: Kuba Wojewódzki nie powiedział jeszcze ostatniego słowa!

 

Za nami kolejna – bardzo udana – odsłona autorskiego programu Kuby Wojewódzkiego, który z sezonu na sezon udowadnia, że jest jak wino. Im starszy – tym lepszy i jeszcze bardziej wyrafinowany. A 18. seria talk-show „Kuba Wojewódzki jest tego najlepszym przykładem, utrzymując pozycję lidera – osiągając 8,54 % udziału w grupie komercyjnej (16-49) oraz 8,83 % w docelowej (20-54).

Największą widownię w sezonie wiosennym zgromadziły odcinki: ósmy (12,34 % udziału w grupie docelowej) z udziałem Wiolki Walaszczyk oraz Michała Probierzy, dwunasty (12, 27%) z Fagatą oraz Ani Mru Mru, a także siódmy (11,01%), w którym na kanapie Kuby zasiedli Klaudia El Dursi i Klaudiusz Sevkowic.

Po każdym odcinku „Kuby Wojewódzkiego” na użytkowników Playera czeka także „Kuba Wojewódzki. Ciąg dalszy”, zawierający jeszcze bardziej smakowite kąski nieemitowane w telewizji. Oba tytuły znajdują się w czołówce najchętniej oglądanych tytułów w serwisie. W lutym w Playerze zadebiutował również kanał nowej generacji TVN Talk show, którego trzon oferty programowej stanowią archiwalne sezony „Kuby Wojewódzkiego”. Należy on do grona najchętniej wybieranych w ofercie.

Nowy sezon „Kuby Wojewódzkiego” już od września w TVN!

foto, źródło. TVN Warner Bros. Discovery Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *