LG Electronics Polska rusza z kampanią flagowego smartfona G7 ThinQ (wideo)

LG Electronics Polska rusza z kampanią flagowego smartfona G7 ThinQ przy współpracy z firmą The Walt Disney Company Polska. Marki wspólnie świętują premierę najnowszego filmu Han Solo: Gwiezdne wojny – historie.

 

W związku z oficjalną premierą najnowszego flagowca LG G7 ThinQ firma podjęła współpracę z Disneyem. Kampania rusza od początku czerwca i potrwa do końca sierpnia. Współpraca obejmuje między innymi specjalnie przygotowaną reklamę LG G7 ThinQ osadzoną w galaktyce oraz materiały graficzne. Jej efekty będzie można zobaczyć w kinach Cinema City i Helios w całej Polsce, online oraz usłyszeć w radio.

Dzięki inteligentnym funkcjom, niespotykanej jasności ekranu i doskonałej jakości dźwięku, LG G7 ThinQ staje się doskonałym kompanem, na którym można polegać w absolutnie każdej sytuacji oraz zlecić nawet najtrudniejsze zadania. Podobnie jak Han Solo zaufał swojemu nieodłącznemu przyjacielowi – Chewbacce.

 

 

Najnowszy flagowiec LG może opanować ciemność i rozjaśnić zdjęcia dzięki wykrywaniu słabego oświetlenia oraz zachwycić ujęciami nie z tego świata dzięki najnowszej technologii AI opracowanej przez firmę LG. Kamera samodzielnie identyfikuje fotografowany kadr i dostosowuje jeden z aż 19 trybów, który perfekcyjnie odda klimat ujęcia. Ponadto zaawansowany tryb portretowy pozwala robić zdjęcia z profesjonalnym efektem rozmytego tła. Efekt bokeh (miękkiego rozmycia) towarzyszyć może zarówno zdjęciom robionym w trybie standardowym, jak i przy użyciu obiektywu ultra szerokokątnego.

LG G7 ThinQ charakteryzuje niespotykana jakość dźwięku, która osiągnięta jest dzięki wykorzystaniu wnętrza smartfonu jako pudła rezonansowego, przez co pozwala na wygenerowanie znacznie bogatszych basów, a tym samym wydobyć prawdziwe „brzmienie boomboxa”.

 

 

W ramach specjalnej promocji, do LG G7 ThinQ dołączany będzie robot BB 9E sterowany smartfonem lub dołączoną opaską mocy. Aby skorzystać z promocji wystarczy dokonać zakupu w jednej z sieci handlowych: RTV Euro AGD, Komputronik, X-kom, Media Expert, Media Markt oraz Saturn. Osoby decydujące się na zakup LG G7 ThinQ w ofercie Play otrzymają w komplecie, a po wyczerpaniu zapasów za 50% wartości, 43-calowy telewizor LG 43UK6300 również wyposażony w funkcje sztucznej inteligencji ThinQ AI, które przetwarzają ludzką mowę i uczą się zachowań użytkownika. W ofercie sieci Plus, T-Mobile oraz Orange wartością dodaną do zakupu najnowszego flagowca LG jest 24-calowy monitor LG 24MT49VF, który może pełnić dwie funkcje – monitora komputerowego i telewizora. Dodatkowo, w trakcie trwania promocji każdy Klient, otrzyma również roczną gwarancję na wyświetlacz. Promocje dostępne będą w miejscach zakupu w pierwszym tygodniu czerwca.

Kreacje zostały stworzone przez firmę The Walt Disney Company we współpracy z LG. Za ich adaptację odpowiedzialna była Agencja Warszawa. Za zakup mediów odpowiadają firmy ARENA (kino oraz radio) i METS Sp. z o.o. (digital), a za komunikację z mediami agencja Monday.

Zobacz także

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.