Prasa - Ksiązka

Lokalne magazyny „Gazety Wyborczej” od kwietnia w nowej odsłonie

Od piątku, 6 kwietnia br. lokalne magazyny „Gazety Wyborczej” będą wydawane w nowej formule – zyskają nowe logotypy i makietę, a także dodatkowe, atrakcyjne treści tworzone z myślą o mieszkańcach każdego z 20 miast i regionów ukazywania się dziennika. Częścią piątkowych magazynów lokalnych będzie też „Co Jest Grane 24”, które istotnie poszerzy swój zasięg docierając do wszystkich czytelników „Gazety Wyborczej”.
 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

       
      Już od 6 kwietnia br. każdy z piątkowych magazynów lokalnych będzie mieć w nazwie miasto ukazywania się dziennika, np. „Magazyn Poznań” czy „Magazyn Kraków”, zmienione zostaną też logotypy i winieta wydań. Zmieniona makieta pozwoli na lepsze wyeksponowanie nowych sekcji.
      Nowa odsłona naszych magazynów ma z jednej strony zdynamizować je, a z drugiej wskrzesić treści i formy, które niesłusznie zniknęły z prasy. Wierzymy w taki nieco paradoksalny „nowoczesny vintage”. Zależy nam też na wzmocnieniu dialogu z Czytelnikami, dlatego otwieramy lokalne wersje strony „Wyborcza to Wy”. Chcemy wreszcie wpuścić na łamy trochę politycznego, a jednocześnie purenonsensowego dowcipu, bo wszystko dookoła nas jest dziś tak śmiertelnie poważnemówi Wojciech Bartkowiak, szef redakcji lokalnych „Gazety Wyborczej”.
      Na łamach każdego z magazynów lokalnych pojawią się nowe rubryki i treści. Pierwszą z nich jest lokalna sekcja „Miasto to Wy” – np. „Warszawa to Wy” czy „Katowice to Wy”, a w niej m.in. listy, e-maile, a także komentarze z mediów społecznościowych, w których pojawią się głosy na temat tego, co interesujące, problematyczne czy po prostu ważne dla danej społeczności.
      Kolejną nową częścią numeru będzie „Obraz miasta”, czyli sekcja informacji miejskich o charakterze newsowym i felietonowym: stałe miejsce znajdzie tam autonomiczny fotofelieton oraz zapomniana w dzisiejszej prasie „Kronika kryminalna”. Natomiast ostatnia strona magazynów lokalnych, na wzór rubryki dotychczas pojawiającej się w magazynie krakowskim, będzie rubryką satyryczną, m.in. z lekkimi i zabawnymi wierszykami, tekstami i grafikami.
      Nowe magazyny lokalne będą silniej odsyłać do tygodnika „Co Jest Grane 24”, który – poza prezentacją artystów i wydarzeń ogólnopolskich – dostarcza mieszkańcom największych polskich miast pomysły na spędzanie wolnego czasu. Dzięki poszerzeniu zasięgu tygodnika wszyscy czytelnicy „Gazety Wyborczej” – a nie tylko mieszkańcy miast wojewódzkich – otrzymają informacje o wydarzeniach muzycznych i teatralnych, wystawach, a także restauracjach oraz rekomendacje redakcji, recenzje filmowe i repertuar kin.
      Dodatkowo w siedmiu największych miastach i ich okolicach – Łodzi, Katowicach, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie okładka magazynu będzie drukowana na magazynowym papierze, a jego format będzie nieco węższy niż ogólnopolskiego wydania „Gazety Wyborczej”. Zwiększy się też cena tych siedmiu wydań „Gazety Wyborczej” – w piątki będzie ją można kupić w cenie 4,49 zł.
      „Gazeta Wyborcza” to codzienny wybór czytelników, którzy szukają informacji, opinii, analiz i komentarzy, chcą poszerzać swoją wiedzę i wiadomości o świecie, a także poszukują atrakcyjnej rozrywki i praktycznych porad. W każdym wydaniu „Gazety Wyborczej” mogą znaleźć ogólnopolski grzbiet, strony lokalne, a także tygodniki tematyczne: m.in. „Duży Format”, „Ale Historia”, „Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje” oraz „Wysokie Obcasy”. Unikatowa formuła „Gazety Wyborczej” – dziennika ogólnokrajowego ze stronami lokalnymi jest atrakcyjna również dla reklamodawców, zapewniając ciekawy i jakościowy kontekst dla przekazów marketingowych oraz dotarcie do atrakcyjnej grupy docelowej.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *