Internet & Gry - Reklama

Marcin Olszewski w ścisłym kierownictwie Media Impact Polska

Marcin Olszewski z początkiem marca br. objął stanowisko Programmatic & Digital Product Director. Przejął tym samym część obowiązków Łukasza Wyglądały, który z końcem lutego br. zakończył pracę w Media Impact Polska.
 

 
W gestii Marcina Olszewskiego będzie dalsza realizacja strategii sprzedaży programatycznej, ale także nadzór nad zespołami odpowiedzialnymi za politykę cenową grupy, yield management oraz AdProduct Development & Infrastructure.
– Nowe obowiązki i awans Marcina to wyraz uznania dla jego dotychczasowej pracy i osiągnięć. Jestem przekonany, że jego doświadczenie i wiedza pozwolą w jeszcze lepszy i bardziej kompleksowy sposób zarządzać możliwościami monetyzacyjnymi naszych powierzchni reklamowych – mówi Marcin Boroszko, CEO Media Impact Polska.
Łukasz Wyglądała, który odszedł z firmy z końcem lutego br., będzie z Media Impact Polska pracował na zasadach projektowych. Nadzorowane przez niego zespoły Ad Product & Solutions Marketing, Strategii i Komunikacji oraz Dział Analiz Rynkowych raportować będą do pozostałych członków zarządu Media Impact Polska, Mariusza Wąsińskiego oraz Beaty Golubińskiej.
Marcin Olszewski w Media Impact Polska pracuje od 2015 roku. Jako Programmatic Director rozwinął ofertę programatyczną spółki w Polsce, był też inicjatorem tego tematu w spółkach grupy w regionie. Wcześniej był dyrektorem obsługi klienta w Amnet Polska, należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska, rozwijał też sieć internetowej reklamy wideo V2Media w CEE w ramach ARBOinteractive.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *