BadaniaMediaTVP

„Maryla. Tak kochałam” i „Rolnik szuka żony” świątecznymi hitami TVP

W sobotę, 25 grudnia najliczniejszą widownię zgromadził wyemitowany w TVP1 film dokumentalny „Maryla. Tak kochałam”, który w momencie najwyższej oglądalności według MOR* obejrzało 3,6 mln osób. W TOP10 programów świątecznego weekendu aż 6 należało do Telewizji Polskiej. TVP1 25 grudnia z udziałami 11,2% i 26 grudnia z udziałami 9,92% było liderem oglądalności.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
      W Wigilię, 24 grudnia najliczniejszą widownię uzyskał koncert „Wielkie Kolędowanie we Lwowie”, który w Jedynce obejrzało według NAM** 1,7 mln osób przy 17,5% udziałach. Natomiast „Orędzie apba Tadeusza Wojdy na Boże Narodzenie” obejrzało 1,6 mln widzów, a udziały anteny wyniosły 15,2%.25 grudnia, hitem dnia okazał się film dokumentalny w reż. Michała Bandurskiego i Krystiana Kuczkowskiego „Maryla. Tak kochałam”. Średnia widownia wyniosła 3,3 mln osób według MOR, a według NAM 2,8 mln widzów przy udziałach 21,6%.

      Świetny wynik uzyskał wyemitowany 26 grudnia specjalny odcinek ulubionego przez widzów programu „Rolnik szuka żony”, który według NAM w piku zgromadził ponad 3 mln osób, a średnio 2,9 mln widzów, co pozwoliło uzyskać udziały na poziomie 20,2%.

      Wśród seriali Telewizji Polskiej emitowanych podczas świątecznego weekendu widzowie najchętniej wybierali premierowe odcinki III sezonu „Zniewolonej” w TVP1.  Najliczniejszą widownię zgromadził 26 grudnia odcinek, który według MOR zobaczyło ponad 2 mln osób, według NAM 1,9 mln widzów przy udziałach 12,9%.

      W Święta kanały tematyczne TVP również osiągnęły swoje najwyższe udziały: 26 grudnia TVP Historia uzyskała 1,8% udziałów. 25 grudnia TVP Rozrywka miała udziały na poziomie 0,64%, a TVP Polonia na poziomie 0,51%. Były to najlepsze wyniki tych kanałów od września 2021 roku.

       

      *MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej

      **NAM – Nielsen Audience Measurement

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *