mBank przekazuje na rzecz WOŚP dzieła sztuki ze swojej kolekcji

Dla mBanku to drugi Finał w roli strategicznego partnera Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji bank ofiarował ponad 40 dzieł ze swojej kolekcji na pierwszą w historii WOŚP stacjonarną aukcję charytatywną. Całkowity dochód z aukcji zasili konto 27. Finału WOŚP. mBank przygotował też akcję specjalną, w ramach której przekaże nawet 2 mln zł na konto Orkiestry.

 

Na wyjątkową licytację w domu aukcyjnym Desa Unicum, mBank przekazuje ponad 40 dzieł sztuki z własnej, kompletowanej latami kolekcji. Dochód z aukcji zostanie w całości przekazany na cel 27. Finału WOŚP, którym jest zakup nowoczesnego sprzętu medycznego dla specjalistycznych szpitali dziecięcych.

Prawdziwą sensacją będzie dzieło jednego z najdroższych malarzy w kolekcji. Wartość pochodzącego sprzed ponad 100 lat obrazu „Jarmark w Bałcie na Podolu”, autorstwa Józefa Brandta, szacuje się na 1 milion złotych. Pod młotek pójdą także prace Edwarda Dwurnika z najsłynniejszego cyklu malarskiego artysty „Błękitne miasta” oraz „Szarża szwoleżerów w Somosierze” autorstwa Jerzego Kossaka.

Cena wyjściowa każdej z prac to zaledwie 1 tys. złotych, dzięki czemu grono odbiorców aukcji może być naprawdę szerokie. To pierwszy taki przypadek, kiedy licytacja prac tej klasy rozpocznie się od tysiąc razy niższej ceny wywoławczej.

Mamy nadzieję, że charytatywna licytacja pozwoli zebrać dużą sumę na zakup nowoczesnego sprzętu medycznego dla specjalistycznych szpitali dziecięcych, a przy okazji spełni oczekiwania nabywców.Cezary Stypułkowski, prezes mBanku

Licytacja odbędzie się podczas 27. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 13 stycznia o godz. 18.30 w siedzibie Domu Aukcyjnego DESA Unicum przy ul. Pięknej 1A w Warszawie. Licytację poprowadzi najbardziej znany aukcjoner w Polsce – Juliusz Windorbski

100 tys. każdego dnia i nawet 2 mln zł od mBanku

To nie wszystko. Podobnie jak w ubiegłym roku, mBank będzie grał z klientami. W ramach akcji specjalnej „100 za 100” przekaże na rzecz WOŚP nawet 2 mln zł. Zasady akcji są proste: jeżeli każdego dnia, począwszy od 25 grudnia br. aż do Finału w dniu 13 stycznia 2019 r., na koncie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy mBank zarejestruje minimum 100 wpłat od klientów, to za każdy taki dzień przekaże na Orkiestrę dodatkowe 100 tys. zł.

Od 25 grudnia br. na stronie www.mBank.pl/WOŚP klienci będą mogli wpłacić pieniądze na Wielką Orkiestrę oraz zamówić zaprojektowaną przez Jurka Owsiaka kartę debetową z limitowanej edycji.

 

 

Również bankowość korporacyjna po raz kolejny wspiera Orkiestrę. Opłaty za prowadzenie nowych rachunków i przelewy przez pierwsze pół roku będą trafiać na konto WOŚP. Szczegóły tej promocji znajdują się na stronie: https://www.mbank.pl/portals/6.0/lp/dkm/msp-wosp.

Posiadacze rachunków w mBanku cenią działalność WOŚP. W ubiegłym roku w każdej sekundzie Finału aż dwie osoby wpłacały pieniądze na konto Finału za pośrednictwem mBanku. Niemal co drugi wpłacający wybrał do tego aplikację mobilną banku ze specjalnym serduszkiem. Serce oczywiście powróci również w tym roku (dotyczy urządzeń z systemem Android). Mechanizm ułatwiający wpłaty pojawi się też w serwisie transakcyjnym banku.

Podczas poprzedniego Finału klienci banku wpłacili na rzecz WOŚP 6,7 mln zł. Dlatego mBank podwoił tę kwotę i przekazał Orkiestrze łącznie aż 14 milionów złotych. Była to największa jednorazowa wpłata w historii WOŚP.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *