Prasa - Ksiązka

„Murator” z dodatkiem o smogu i kampanią telewizyjną

Marcowy numer „Muratora” (od 15 lutego na rynku) ukazał się ze specjalnym dodatkiem „Ogrzewanie bez smogu”. To fachowy i praktyczny poradnik skierowany do wszystkich, którym zależy na poprawie jakości powietrza w Polsce, i którzy chcą ogrzewać swoje domy w sposób ekologiczny.
 

 

„Murator” włącza się w szeroki społeczny trend, promując nowoczesne i bezpieczne dla środowiska technologie. Robi to w sposób konkretny i fachowy zgodnie z 35-letnią tradycją marki.

Odpowiedzialność za złą jakość powietrza w Polsce ponoszą przede wszystkim nieefektywne i przestarzałe technologie stosowane w ogrzewaniu domów i mieszkań. Dodatek „Ogrzewanie bez smogu” to nie tylko kompendium wiedzy na temat najnowocześniejszych urządzeń grzewczych, ale także praktyczne informacje na temat finansowych aspektów modernizacji ogrzewania.

– „Na 56 stronach dodatku informujemy o zmianach w przepisach, dotacjach i preferencyjnych kredytach na zakup niskoemisyjnych urządzeń. Prezentujemy możliwości nowoczesnych kotłów na różne paliwa, udzielamy wskazówek dotyczących modernizacji starych kotłowni, wyjaśniamy jak działają pompy ciepła i jak sobie poradzić z ich zainstalowaniem. Opisujemy urządzenia zapobiegające przedostawaniu się zanieczyszczeń powietrza do mieszkań. Przedstawiamy realne koszty inwestycji i eksploatacji” mówi Piotr Laskowski, redaktor naczelny „Muratora”.

Najnowszy numer „Muratora” wspiera szeroko zakrojona kampania promocyjna w telewizji, a także kampania radiowa i internetowa. Spoty reklamowe emitowane będą na antenie następujących telewizji: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, Animal Planet HD, Canal+ Sport; Canal+ Sport2, Comedy Central, Discovery, Discovery Historia, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra, Motowizja National Geographic, nSport+, Orange Sport, Planete+, TVN Turbo, TVN24, TVN24 Biznes i Świat, TV4, TV6, H2, Stopklatka, Extreme Sports, ATM Rozrywka, Eurosport 2 PL, Zoom TV, Metro, Golf Channel Polska, Da Vinci Learning Polonia 1, Polo TV, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Sport News HD, Polsat Doku, BBC Earth, TNT, Eurosport PL, TV Republika, Polsat News, Polsat News 2, History, Fokus TV, Polsat Viasat History, Polsat Viasat Explore, Polsat Play. Kampania radiowa obejmuje sieć Radia ESKA, a internetowa You Tube i serwisy tematyczne.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *