Muzyka Interii numerem jeden w polskim internecie

Serwisy muzyczne należące do Grupy Interia.pl umocniły pozycję lidera w swoim segmencie. W sierpniu korzystało z nich 4,25 mln. realnych użytkowników.

 

Jak wynika z badania Gemius/PBI za sierpień 2017, Grupa Interia.pl umocniła swoją pozycję jako lidera kategorii Muzyka, z wynikiem wynoszącym ponad 4,25 mln. RU wyprzedzając Tekstowo.pl (3,19 mln. RU), Grupę Onet-RASP (2,96 mln. RU) i Grupę ZPR Media (2,59 mln. RU).

- W serwisie poruszamy szerokie spektrum gatunkowe: od najnowszych popowych przebojów, przez klasycznego rocka, poszukującą alternatywę, zbuntowany hip-hop i metal, po ambitny jazz z jednej strony i frywolne disco polo z drugiej. Śledzimy trendy, promujemy debiutantów, ale nie spuszczamy też oka i ucha z weteranów - mówi Michał Boroń, kierownik serwisu Muzyka w Interii. - Piszemy o rzeczach modnych, lecz nie ograniczamy się do nich. Jesteśmy na najważniejszych festiwalach muzycznych, rozmawiamy z gwiazdami, oceniamy najnowsze płyty, śledzimy telewizyjne talent shows. Przypominamy też ważne zdarzenia z historii muzyki i popkultury. 

Lato to czas wyjątkowej aktywności dla serwisu muzycznego. Tylko w mijającym sezonie Interia patronowała takim festiwalom, jak największy na kontynencie Przystanek Woodstock, Tauron Life Festival Oświęcim, Ostróda Reggae Festival, Jarocin Festiwal, Lato na Maxxxa i Metal Hammer Festival, a wysłannicy redakcji muzycznej relacjonowali także m.in. Open’er Festival, OFF Festival Katowice i Kraków Live Festival.
Interia jest również partnerem programu telewizyjnego "The Voice of Poland", dzięki któremu na polskiej scenie zaistnieli m.in. Natalia Nykiel, Damian Ukeje i Sarsa.

Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 17,5 mln realnych użytkowników i 1,2 mld odsłon, a sam portal Interia - 13,0 mln użytkowników i 716,4 mln odsłon.

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz