Prasa - Ksiązka

Nagrodzeni w raporcie „Biura Reklamy 2018” miesięcznika „Media&Marketing Polska”

Redakcja „MMP” opracowała najnowszy raport zwierający ocenę biur reklamy w siedmiu segmentach mediowych: telewizja, internet, radio, OOH, prasa – magazyny, prasa – dzienniki oraz kino. Obok oceny, przyznanych tytułów biur reklamy roku i wyróżnień raport zawiera także portrety najważniejszych podmiotów z danego obszaru.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Kinowo – radiowy lider

      W tegorocznym rankingu dwukrotnie zauważone zostało biuro reklamy Tandem Media, które otrzymało tytuł Biura Reklamy Roku 2018 w segmencie reklamy kinowej, a także wyróżnienie w obszarze reklamy radiowej. Tandem Media wyróżniło się na rynku reklamodawców umiejętnością wsłuchania się w potrzeby klientów, sprawnym poruszaniem się w możliwościach kinowych, a także oferowaniem unikatowych radiowych formatów reklamowych.

      Brokerzy roku

      TVN Media otrzymało nagrodę Biura Reklamy Telewizyjnej Roku 2018. Największe atuty TVN Media to: umiejętności doradcze, oferowanie ciekawych rozwiązań, atrakcyjność formatów oraz profesjonalna obsługa kampanii internetowych.

      Wirtualna Polska swoją innowacyjnością, odwagą i twórczym poszukiwaniem nowych rozwiązań udowodniła, że zasługuje na nagrodę Biura Reklamy Roku jako lider polskiego internetu.

      Stałość i niezmienną dbałość o wysoką jakość świadczonych usług doceniono wśród brokerów radiowych, przyznając nagrodę Biura Reklamy Radiowej Roku Grupie RMF.

      AMS po raz dziewiąty zostało liderem w obszarze OOH. Klienci doceniają atrakcyjność oferowanych formatów i rozwiązań technologicznych. AMS dodatkowo wyróżniania poszukiwanie nowych ekologicznych rozwiązań OOH.

      Brokerem, który tylko umocnił swoją pozycje, a tym samym zdystansował konkurencję na rynku prasowym (magazyny), jest Bauer. Redakcja „MMP” doceniła aktywne podejście do biznesu oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości reklamowych. Natomiast Biurem Reklamy Prasowej Roku (dzienniki) ogłoszono Gremi Media za skuteczną strategię i znaczną poprawę wyników badania.

      Opinia klientów najważniejsza

      Nagradzając i wyróżniając biura reklamy w poszczególnych segmentach, redakcja brała pod uwagę m.in. takie kwestie jak: efekty biznesowe poszczególnych podmiotów, pionierski i unikatowy charakter zaproponowanych rozwiązań, a także wolę walki zespołów. Nie bez znaczenia dla oceny było również zaufanie reklamodawców, atrakcyjność oferowanych formatów czy też elastyczność cenowa. Raport „Biura Reklamy” opracowany został na podstawie wyników badania Kantar Millward Brown zleconego przez „MMP”.

       

       

      Lista nagrodzonych i wyróżnionych:

      Biuro Reklamy Telewizyjnej Roku

      Nagroda główna:             TVN Media

      Wyróżnienie:     Polsat Media

      Wyróżnienie:     TVP

      Biuro Reklamy Internetowej Roku

      Nagroda główna:             Wirtualna Polska

      Wyróżnienie:     Interia

      Wyróżnienie:     Sarigato/Sataku

      Biuro Reklamy Radiowej Roku

      Nagroda główna:             Grupa RMF

      Wyróżnienie:     Tandem Media

      Biuro Reklamy OOH Roku

      Nagroda główna:             AMS

      Wyróżnienie:     Business Consulting

      Biuro Reklamy Prasowej Roku – magazyny

      Nagroda główna:             Bauer

      Wyróżnienie:     Media Impact

      Biuro Reklamy Prasowej Roku – dzienniki

      Nagroda główna:             Gremi Media

      Wyróżnienie:     Grupa Super Express

      Biuro Reklamy Kinowej Roku

      Nagroda główna:             Tandem Media

      Wyróżnienie:     Multikino

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *