Najnowszy Top Gear już 7 lutego na kanale BBC Brit!

Świeżo po sukcesie pierwszej wspólnie prowadzonej serii ekipa prezenterów w składzie: Paddy McGuiness, Freddie Flintoff i Chris Harris po raz kolejny zabiera widzów w szaloną podróż po globie. Panowie jak zwykle planują dobrze się bawić, wygłupiać, a przede wszystkim spełniać motoryzacyjne marzenia.

 

 

 

 

 

Widzowie mogą się spodziewać zapierającego dech w piersiach skoku na bungee w samochodzie, epickiego wyścigu między myśliwcem a najnowszym hipersamochodem McLarena, spektakularnej wycieczki do Peru oraz Paddy’ego przebranego za T-Rexa!

W programie oczywiście najlepsze na świecie samochody, zwariowane wyprawy, znani goście oraz spora dawka dobrego humoru. W 2019 roku stworzyli najwyższej klasy motoryzacyjny show i naprawdę wysoko podnieśli sobie poprzeczkę. Czy w 2020 uda im się przebić własny sukces? To trzeba zobaczyć!

„TOP GEAR”
SERIA 28
PREMIERA: 7 LUTEGO O GODZ. 22:30 NA KANALE BBC BRIT!

Odcinek 1

W pierwszym odcinku Chris, Paddy i Fred postanawiają sprawdzić, czy za 600 funtów, czyli średnią cenę wakacji all inclusive, można kupić używany kabriolet, który zapewni lepszą opaleniznę niż tydzień spędzony w jednym ze śródziemnomorskich kurortów. Żeby to sprawdzić Chris kupuje Mercedesa SLK, Paddy starego Forda Escorta a Fred Chryslera LeBarona i tymi wspaniałymi autami ruszają w wyjątkową podróż z Bognor Regis do Essex.

W dalszej części zobaczymy test wartego 40 tys. funtów samochodu Ariel Atom 4, który przyspiesza do 96 km/h w 2,8 sekundy oraz niecodzienny skok na bungee w wykonaniu Freddiego Flintoffa, dzięki któremu udowodnimy, że kabriolet Rover Metro jest w stanie rozwinąć taką prędkość nawet w 2,7 sekundy, o ile tylko jest zrzucony z wystarczająco wysokiej zapory wodnej.

Odcinek 2

McLaren ma nowy supersamochód – Speedtail. To najlepsze auto pod względem aerodynamiki,
a jednocześnie najszybszy McLaren w historii. Speedtail jest samochodem trzyosobowym z centralnie umieszczonym fotelem kierowcy, kosztuje ponad dwa miliony funtów, osiąga prędkość 400 km/h i wygląda jak statek kosmiczny.

RAF z kolei ma nowy myśliwiec. Nazywa się F35B Lightning II, kosztuje 100 milionów funtów, osiąga prędkość niemal 2000 km/h, może lądować pionowo i jest uzbrojony. Krótko mówiąc, jest to maszyna, której głupotą byłoby rzucić jej jakiekolwiek wyzwanie. Tym samym Chris i Paddy to właśnie postanawiają zrobić.

Tak, ponad dekadę po oryginalnym eksperymencie Top Gear „samochód kontra myśliwiec” – w której Richard Hammond wystawił Bugatti Veyron przeciwko Eurofighter Typhoon – nadszedł czas na rewanż.

Odcinek 3

Kiedy Paddy, Chris i Freddie wspomnieli, że chcą odbyć prawdziwy amerykański road trip, bez wątpienia wyobrażali sobie przejazd widowiskową Route 66, z przystankiem w kinie samochodowym i kilku klasycznych przydrożnych zajazdach, kończący się autostradą Pacific Coast w Kalifornii.

Ale jak z przyjemnością podkreślali producenci Top Gear, pierwsze drogi w obu Amerykach zostały zbudowane przez Inków, w Andach, dlatego naszym prezenterom kazano kupić klasyczne amerykańskie samochody, które tym razem zamiast na Route 66 sprawdzą się na górskich peruwiańskich drogach. Paddy wybrał Pontiaca Trans-Am, Chris kupił Dodge’a Darta, a Freddie wybrał klasycznego „ogórka” VW, bo nikt nie miał serca powiedzieć mu, że tak naprawdę nie jest to ani amerykański samochód ani tym bardziej auto kiedykolwiek wybierane przez Amerykanów do objazdówek po Stanach.

Czeka nas podróż, która może doszczętnie zniszczyć pojazdy, a kierowców wykończyć okrutnymi wysokościami i dietą opartą na śwince morskiej z rożna.

Odcinek 4

Zaskoczeni swoim nieoczekiwanym sukcesem w Formule Off Road, który podziwialiśmy w ostatniej serii programu (szósty i siódmy najlepszy wynik w kraju, choć tym krajem była Islandia), Chris i Freddie udają się do Meksyku, aby wziąć udział w najbardziej wyczerpującym wyścigu off-road na świecie: Baja 1000. Ten 24-godzinny, ponad 1200-kilometrowy wyścig po przerażającym pustynnym terenie to prawdziwy maraton wytrzymałościowy, w którym zarówno maszyna jak i człowiek są doprowadzane to totalnego wyczerpania. Czy naszym prezenterom uda się sprostać temu wyzwaniu?

W dalszej części tego odcinka Chris, Paddy i Freddie wybiorą się na tor Top Gear, żeby przetestować Renault Megane Trophy RS Trophy R, Porsche Cayman GT4 i Lamborghini Gallardo. Bez wątpienia będzie moc!

Odcinek 5

Aby uczcić setną rocznicę upowszechnienia się w Europie samochodu sportowego, Paddy, Chris
i Freddie zabierają nowe Porsche 911, Astona V8 Vantage i Ferrari Portofino w przyjemną podróż po Yorkshire. Z niewielką pomocą Damona Hilla, Sabine Schmitz i Stiga udaje im się zakończyć przejazd, choć dla Flintoffa w dość niespodziewany sposób – kraksą rowerową na płycie lotniska …

Nie zabraknie też testu kolejnego wyjątkowego auta – za kierownicą Volkswagena ID-R usiądzie Chris. ID-R jest jednym z najlepszych samochodów wyścigowych, jakie kiedykolwiek zbudowano. Całkowicie elektryczny, z napędem na cztery koła o mocy 670 KM, stworzony nie po to, by konkurować w normalnych seriach wyścigowych, ale bić wszelkie rekordy.

Odcinek 6

Zastanawialiście się kiedyś, która ze służb ratunkowych jest najszybsza? Nasi prezenterzy na pewno! Aby się o tym przekonać zaprosili bowiem najlepsze służby straży pożarnej, policji i pogotowia do Dunsfold na niecodzienną rozgrywkę.

W tym samym odcinku Chris Harris odwiedza jedną z największych imprez sportów motorowych na świecie – rajdowe samochodowe mistrzostwa świata, które 25 lat temu jako pierwszy brytyjski kierowca wygrał Colin McRae. Paddy natomiast postanowił zbadać czy podstawne jest przekonanie
o wyższość BMW M8 nad innymi superautami. Dzięki mocy 616 koni mechanicznych M8 jest najmocniejszym BMW, jakie kiedykolwiek wyprodukowano. Przy cenie 120 000 funtów jest to również jedno z najdroższych BMW w historii. Czy za takie pieniądze na pewno wybralibyśmy M8 zamiast Bentleya? A może byłby to jednak Aston Martin? Albo jakieś supersamochód ze stajni Audi lub Hondy? Paddy poszuka odpowiedzi na torze Top Gear.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *