NOIZZ FOOD rewolucję w kuchni robi w Internecie – rusza nowa kampania wizerunkowa

NOIZZ FOOD rusza z nową kampanią wizerunkową mającą na celu umocnienie pozycji lidera wśród formatów foodowych. NOIZZ FOOD uzupełnia tradycyjną ofertę telewizyjną, docierając w Internecie do młodszej grupy docelowej.

 

 

 

Planowane na wielu płaszczyznach aktywności marketingowe będą prowadzone przez cztery tygodnie, od 28 sierpnia. Obejmą przede wszystkim działania w Internecie
z wykorzystaniem platform Facebook oraz LinkedIn (w tym również skierowaną do klienta B2B kampanię performance). Oprócz tego zostanie przygotowany konkursowy mailing z quizem dotyczącym marki NOIZZ FOOD oraz dedykowany newsletter do klientów.

 

 

– Digital stanowi nie tylko doskonałe uzupełnienie dla tradycyjnych formatów telewizyjnych, ale pozwala również na rozszerzenie grupy docelowej o młodszych użytkowników. NOIZZ FOOD skutecznie dociera do odbiorców w wieku od 20 do 35 lat, podczas gdy wiele kulinarnych programów telewizyjnych gromadzi przed telewizorami, głównie widownię powyżej 35. roku życia – mówi Justyna Bajer, Head of NOIZZ w Ringier Axel Springer Polska.

Kampanii będzie towarzyszyć zestaw grafik ukazujących przewagi NOIZZ FOOD, a także podkreślających wartość tych formatów w planach mediowych.

„Z NOIZZ FOOD szklanka nie jest do połowy pusta”. NOIZZ FOOD stanowi doskonałe uzupełnienie dla kampanii telewizyjnych. Marka oferuje rozszerzenie grupy docelowej
o młodych i zaangażowanych użytkowników.

Połowa tortu food video views na Facebooku należy do nas. Według wyników raportu CrowdTangle, od kwietnia do czerwca br. materiały wideo NOIZZ FOOD na Facebooku wyświetlono 120 mln razy. Jest to najlepszy wynik wśród formatów foodowych w Polsce. Następne pod względem oglądalności kulinarnych materiałów wideo są profile Pyszności (77,5 mln) oraz Haps (40 mln).

Apetyt rośnie w miarę jedzenia. NOIZZ FOOD to najszybciej rosnący profil na Facebooku według aktualnego raportu Sotrender. W lipcu br. NOIZZ FOOD zyskał aż 57 tys. nowych fanów.

1/3 Polaków gotuje z NOIZZ FOOD. Według Facebook Analytics, w lipcu br. 12,3 mln użytkowników zainspirowało się przepisami na NOIZZ FOOD.

Dane pokazują również czołową pozycję NOIZZ FOOD pod względem zaangażowania internautów. Według raportu CrowdTangle w okresie od kwietnia do czerwca br. interakcję
z NOIZZ FOOD nawiązano 1,21 mln razy (Pyszności – 696,3 tys., Haps – 592 tys.). Jest to najwięcej spośród formatów oferujących kulinarne wideo i stawia NOIZZ FOOD na pozycji najbardziej angażującego formatu foodowego w polskim Internecie.


Jedna myśl na temat “NOIZZ FOOD rewolucję w kuchni robi w Internecie – rusza nowa kampania wizerunkowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *