Nowe wydanie dwumiesięcznika „Wysokie Obcasy Praca”

Jakie trendy wyznaczy technologia w roku 2020? Jak zostać szefową i nie zwariować? W jaki sposób wyznaczać cele, aby przynosiły szczęście? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi będzie można znaleźć w najnowszym numerze dwumiesięcznika „Wysokie Obcasy Praca”, który ukazał się na rynku dziś, 7 stycznia br.

 

 

 

 

 

Bohaterką okładki najnowszego numeru „Wysokie Obcasy Praca” jest, opisywana przez Maję Staniszewską, inspirująca Phoebe Waller-Bridge – aktorka, scenarzystka, twórczyni serialu „Fleabag”, zdobywczyni trzech statuetek Emmy 2019, która do swoich sukcesów może dopisać także kontrakt na 20 milionów dolarów rocznie z Amazon Studios za pisanie scenariuszy oraz produkcję seriali. Waller-Bridge należy do grupy Equal Representaion for Actresses walczącej o więcej ról dla aktorek w brytyjskich teatrach, kinie i telewizji. Aktorka nie toleruje seksizmu, walczy o prawa kobiet i rzuca wyzwanie patriarchatowi. – Jako kobiety dostajemy przekaz, jak być dobrą dziewczynką – grzeczną, śliczną dziewczynką – od najmłodszych lat. A jednocześnie mówi się nam, że grzeczne dziewczynki nie zmienią świata ani nawet nie zaznaczą w nim swojej obecności. Więc kim ja mam, do cholery, być? Wyjątkowo uprzejmą rewolucjonistką? To niemożliwe – mówiła po premierze „Fleabag”.

W dziale Psychologia redakcja dwumiesięcznika pyta psycholożkę społeczną dr Ewę Jarczewską-Gerc o stereotypy, co to właściwie znaczy „zachowywać się po męsku” albo „jak baba”, a Hannę Więckiewicz – specjalistkę od zarządzania kryzysem w karierze, o to jak się pozbierać po utracie pracy i znaleźć nową.

Dodatkowo w najnowszych „Wysokich Obcasach Praca” Aleksandra Przegalińska, badaczka rozwoju sztucznej inteligencji w rozmowie z Joanną Kmiecicką, przedstawia porady jak wychować dzieci w dobie rewolucji technologicznej; prawniczka Agata Majewska wyjaśnia jakie prawa i obowiązki ma pracownik, który bierze ślub, Dorota Warakomska radzi jak dobrze wypaść podczas prezentacji, a Marta Krupińska opowiada jak została szefową londyńskiej przestrzeni Google’a dla start-upów.

W numerze będzie można również przeczytać m.in wywiad Iwony Dominik z Agnieszką Brytan-Jędrzejowską i Elżbietą Wojtczak, autorkami raportu „Power Generation” o pokoleniu 50 plus i ich pomysłach na życie; wskazówki Wojciecha Hamansa jak przeżyć awans i poradzić sobie na stanowisku szefowej oraz prezentację start-upu Magdaleny Kocaj – psycholożki, która tworzy pierwszą aplikację wspierającą leczenie depresji.

Nowe wydanie dwumiesięcznika będzie dostępne w punktach sprzedaży prasy od 7 stycznia br. w cenie 13,99 zł. Można je również pobrać w aplikacji „Wysokie Obcasy Extra”, a także kupić na Kulturalnysklep.pl i – w formie cyfrowej – na Publio.pl.

Wydanie wspiera kampania promocyjna w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki, „Newsweek” oraz „Wysokie Obcasy”, „Wysokie Obcasy Extra”) i w internecie (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, Facebook i Google). Działania promocyjne przygotował dział marketingu „Wysokich Obcasów”.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *