Piotr Rytel Head of E-commerce Development w Gazeta.pl

Z początkiem kwietnia br. nowo utworzone stanowisko Head of E-commerce Development w Gazeta.pl objął Piotr Rytel, który wcześniej pracował m.in. w RTB House i Wirtualnej Polsce. W nowej roli zajmuje się rozwojem technologicznym oferty portalu Gazeta.pl dla sklepów e-commerce.

 

Jako Head of E-commerce Development Piotr Rytel odpowiada m.in. za analizę danych, optymalizację i zwiększanie efektywności działań e-commerce portalu. Zajmuje się również zwiększaniem atrakcyjności treści i ekspozycji ofert ze sklepów e-commerce dla użytkowników Gazeta.pl, m.in. poprzez rozwój mechanizmów rekomendacyjnych, automatyzację i personalizację treści.
Na nowo utworzonym stanowisku Piotr Rytel raportuje do Marioli Kucharskiej, E-commerce Development Director w Gazeta.pl.

Piotr Rytel pracował wcześniej m.in. w Wirtualnej Polsce. Tworzył od podstaw marketplace WP Okazje i Radar Okazji na stronie głównej Wp.pl, uczestniczył w rozwoju artykułów Content2Commerce, współpracował z wieloma spółkami e-commerce z Grupy WP i brał udział w tworzeniu wielu rozwiązań IT, wspierających ofertę e-commerce. Od października 2018 r. pracował w RTB House, gdzie odpowiadał za działania Research & Development nowych produktów opartych o retargeting.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *