BadaniaMediaTVP

Rekordy oglądalności weekendowych programów rozrywkowych TVP

Udany debiut „Szansy na Sukces. Opole 2019”. Premierowy odcinek muzycznego show Dwójki obejrzało w kulminacyjnym momencie 2,4* mln widzów. Wśród najchętniej oglądanych pozycji weekendu znalazły się także debiutujący w nowym paśmie „To był rok!”, szósty odcinek „Dance, Dance, Dance” i serial „Stulecie Winnych”.

 

”Szansa na sukces Opole 2019”, która dołączyła do popołudniowego pasma niedzielnego TVP2 razem z „Familiadą” i „Kołem Fortuny” stworzyła silne pasmo rozrywkowe od godziny 14.00 do 16.10 i zagwarantowała Dwójce pozycję lidera. Według danych MOR premierowy odcinek programu oglądało średnio 2,2 mln widzów. W kulminacyjnym momencie programem zainteresowało się 2,45 miliona widzów. Według NAM** premierę nowego show oglądało średnio 1,8 mln widzów, przy udziałach 18,4%. Widownia w piku wyniosła prawie 2 mln widzów.

Rekord oglądalności zanotował program „To był rok!”, który w niedzielę 7 kwietnia zadebiutował w nowym paśmie. Według MOR w minucie najwyższej oglądalności zobaczyło go 2,4 mln widzów, średnio 2,2 mln widzów. Według NAM propozycję Dwójkową oglądało średnio ponad 2 mln widzów, przy udziałach 13,1%. Widownia w piku wyniosła 2,3 mln. „To był rok!” był na pozycji lidera w swoim paśmie.

Szósty odcinek tanecznego programu TVP2 „Dance, Dance, Dance” w szczytowym momencie według MOR obejrzało 3,2 mln widzów, a średnia widownia show była na poziomie 2,7 mln widzów. Według NAM „Dance, Dance, Dance” po raz kolejny znalazł się na pozycji lidera pasma. Program emitowany od 2 marca utrzymuje silną stabilną pozycję. Średnia oglądalność wynosi od początku emisji 1,9 mln przy udziałach 13,1%.

6. odcinek serialu „Stulecie Winnych” według NAM był najchętniej oglądanym tytułem weekendu. Losami rodziny Winnych według NAM w niedzielny wieczór zainteresowało się średnio 2,8 mln (udz.17,2%). Według MOR serial obejrzało w szczytowym momencie 3,1 mln widzów, średnio 3 mln.

Wśród najpopularniejszych programów rozrywkowych weekendu według NAM oprócz „Szansy na Sukces. Opole 2019”, „Dance, Dance, Dance” i „To był rok!” znalazły się także „Familiada”, 2,2 mln widzów (udz. 22,5%) oraz „Koło Fortuny”, które przyciągnęło 2 mln (udz. 21,3%).

*Model Oglądalności Rzeczywistej
**Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *