Odświeżone wydanie miesięcznika Świat Kobiety
W środę 2 sierpnia br. ukazało się odświeżone wydanie miesięcznika Świat Kobiety, a w nim jeszcze więcej ciekawych, inspirujących treści skierowanych bezpośrednio do dojrzałych kobiet.
Od tego numeru Świat Kobiety wprowadza nowe rubryki:
– Znajdź swój dojrzały styl, w której redakcja prezentuje stylizacje dojrzałych gwiazd – zestawy na wyjście i na co dzień w połączeniu z produktami dostępnymi na polskim rynku.
– Zdaniem seksuologa, we współpracy z doświadczonym i cenionym seksuologiem rozwiązujemy intymne problemy Czytelniczek.
– Kobieta na czasie, odmieniony Świat Kobiety pomaga Czytelniczkom odnaleźć się w świecie cyfrowej technologii i najnowszych trendów, którymi żyją ich dzieci i wnuki. Podpowiadamy m.in., jakie aplikacje warto zainstalować, co znaczą modne słowa używane przez młodzież itp.
– Męski punkt widzenia, rubryka, w której znani, dojrzali mężczyźni opowiadają o miłości, partnerstwie, a także o tym, co cenią i co jest dla nich ważne w relacji z kobietą.
– Nieznane oblicza kobiecych legend PRL-u, historie polskich gwiazd. Kobiet, które kochaliśmy i podziwialiśmy w latach 60, 70- tych.
– Gadżety ułatwiające gotowanie, to rubryka poświęcona innowacyjnym, ale jednocześnie niedrogim produktom, dzięki którym gotowanie dla całej rodziny może być jeszcze prostsze.
Ponadto działy: moda, uroda, zdrowie, kuchnia i prawo zostały zyskały więcej porad specjalistów. Modę zamykają Metamorfozy – sesja przygotowywana z udziałem Czytelniczek. Zdrowie poszerzone zostało o materiał z prostymi ćwiczeniami.
Zmiany wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz prasę.
Nakład tego wydania wyniesie 438.000 egz.
Objętość, format i cena miesięcznika Świat kobiety pozostały niezmienione.
Kreację spotu reklamowego przygotował Digit-Art, media zakupił dom mediowy MEC.