Od lutego br. serwis pogoda.interia.pl zajmuje drugie miejsce wśród serwisów, z których Polacy najchętniej korzystają, sprawdzając w sieci prognozę pogody. Z wynikiem 3,8 mln RU miesięcznie (badanie Gemius/PBI za maj 2017) serwis Pogoda w Interii znajduje się tuż za accuweather.com (4,0 mln RU), znacznie wyprzedzając konkurencję: Grupę Cyfrowy Polsat (3,3 mln RU), Grupę TVN (2,7 mln RU) i Grupę Onet-RASP (2,4 mln RU).
– Bardzo nas cieszy, że internauci tak chętnie sięgają po dane z serwisu pogoda.interia.pl. Dzięki ich zaufaniu od listopada ubiegłego roku notujemy nieustanny wzrost. Obecnie jesteśmy najbardziej dynamicznie rozwijającym się serwisem pogodowym na rynku. Wiemy, jak ważne są dane pogodowe w sezonie urlopowym, dlatego właśnie teraz zdecydowaliśmy się na zwiększenie częstotliwości ich aktualizacji. Już co 30 minut nasi użytkownicy otrzymują aktualne informacje o stanie pogody w 3 milionach miejsc w Polsce i za granicą – mówi Karolina Leputa, Senior Brand Manager w Grupie Interia.pl.
Kampania reklamowa serwisu Interii, opatrzona hasłem “Pogoda na Interii – sprawdza się!”, potrwa od 12 czerwca do 3 sierpnia. Obejmie telewizję (m.in. Planete+, Domo+, Kuchnia+, MTV, VIVA, VH1, Paramount Channel), radio (RMF, Radio Zet, Radio Eska), kina (Helios, Cinema City), prasę (m.in. tytuły grupy Bauer, Rzeczpospolitą i Wprost) i internet. Kampania wspierana jest działaniami PR oraz aktywnościami w mediach społecznościowych.
Idea kampanii oraz plan i zakupów mediów przygotowane zostały przez dział marketingu portalu. Spoty wyprodukowało studio Eternal Monkeys, a udźwiękowieniem zajęło się RS Media.
Spoty TV kampanii serwisu pogoda.interia.pl można zobaczyć poniżej:
Festiwal, Urlop 1, Urlop 2.
Według badania Gemius/PBI w maju br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 18,6 mln realnych użytkowników i 1,24 mld odsłon, a sam portal Interia – 13,1 mln użytkowników i 733 mln odsłon.
*dane na podstawie ostatnich 12 miesięcy, wg badania Gemius PBI.