BadaniaMediaTVP

Prawie 1,4 mln widzów koncertu „ Jesteśmy sobie potrzebni”. TVP1 wygrywa w długi weekend

W poniedziałek, 11 listopada Telewizja Polska zorganizowała we Wrocławiu koncert pod hasłem „Jesteśmy sobie potrzebni”. Transmisję tego wydarzenia w TVP1 w momencie najwyższej oglądalności obejrzało prawie 1,4 mln widzów. Ponad 1,3 mln widzów zgromadziły w TVP1 i TVP Polonia transmisje uroczystości państwowych z okazji Święta Niepodległości. Wśród najliczniej oglądanych tytułów weekendu znalazły się programy informacyjne TVP. Poniedziałkowe wydanie „19.30” przekroczyło 1,9 mln widzów, „Teleexpress” obejrzało prawie 1,9 mln widzów. Programy rozrywkowe Telewizji Polskiej po raz kolejny okazały się bezkonkurencyjne w swoich pasmach, liczną widownię gromadzą też propozycje serialowe TVP. Liderem weekendu wśród wszystkich anten była TVP1. W TOP10 programów minionego weekendu aż 6 tytułów należy do TVP.

 

Koncert „Jesteśmy sobie potrzebni” – transmitowany 11 listopada w TVP1, TVP Polonia i TVP World – upamiętniał 106. rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości, jednocześnie był wyrazem solidarności z osobami dotkniętymi niedawnymi powodziami; wydarzenie zgromadziło w TVP1 i TVP Polonia średnio ponad 1,2 mln widzów, co przełożyło się na 9,4% udziału w rynku. Poniedziałkowe transmisje głównych uroczystości państwowych z okazji Święta Niepodległości obejrzało – również w TVP1 i TVP Polonia – ponad 1,3 mln widzów; udział w paśmie wyniósł 14,1%. Tego dnia wysoką widownię zgromadziły programy informacyjne emitowane w TVP1, TVP Info i TVP Polonia: „19.30” obejrzało ponad 1,9 mln osób, udział programu w paśmie wyniósł 14,4%. Niewiele mniej widzów, bo prawie 1,9 mln – przyciągnął „Teleexpress” (udział 16,5%). „Teleexpress extra” nadawany w TVP Info w czasie minionego weekendu śledziło średnio prawie 600 tys. widzów, z udziałem w paśmie na poziomie 6,1%.

Kolejny weekend liczną i – bezkonkurencyjną w swoich pasmach – widownię gromadzą propozycje rozrywkowe jesiennej ramówki Telewizji Polskiej: „Rolnik szuka żony”, i „The Voice of Poland”. „Rolnik szuka żony” już kolejny raz jest najliczniej oglądaną propozycją TVP na weekend. Odcinek emitowany minionej niedzieli oglądało prawie 2 mln widzów, przy udziale w paśmie 15,8%. Stałą widownię utrzymuje też „The Voice of Poland”, nowe odcinki – „live” – zgromadziły ponad 1,4 mln osób (udział 12,8%).

Wysokie pozycje w rankingu programów weekendu notują też seriale jesiennej oferty Telewizji Polskiej. „Grę z Cieniem”, czarny kryminał w reż. Kingi Dębskiej, nadawany od 15 września, ogląda średnio 1,5 mln widzów, przy udziałach w rynku na poziomie 11%. „Profilerkę” od 7 września śledzi w Jedynce średnio 1 mln widzów, a odcinek z 9 listopada obejrzało prawie 1,2 mln osób, co przełożyło się na udział w paśmie na poziomie 9,6%.

Dane: Nielsen Media

foto. Arsen Petrovych / TVP

źródło. TVP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *