BadaniaMediaTVP

Programy informacyjne TVP na podium w TOP10. W lipcu „Pytanie na śniadanie” zyskuje widzów

W poniedziałek, 8 lipca programy informacyjne Telewizji Polskiej – „19.30” i „Teleexpress” znalazły się wśród najliczniej oglądanych tytułów dnia. W lipcu rośnie widownia „Pytania na śniadanie” nadawanego codziennego rano w Dwójce. W TOP10 programów dnia aż 6 pozycji należało do TVP.

 

Niezmiennym zainteresowaniem widzów cieszą się programy informacyjne emitowane na antenach Telewizji Polskiej. Wczorajsze wydanie „19.30” zgromadziło w TVP1 i TVP Info 1,2 mln widzów z udziałem na poziomie 12,6%, a „Teleexpress” obejrzało prawie 1,3 mln widzów, z udziałem w paśmie 18,1%.

Początek bieżącego miesiąca to zauważalny wzrost zarówno widowni, jak i udziałów porannego formatu Dwójki. Wczorajsze „Pytanie na śniadanie” w grupie wszystkich widzów oglądało blisko 400 tys. osób, co przełożyło się na udział w paśmie na poziomie ponad 10% – jest to wyższa widownia i udział programu od analogicznego wydania w zeszłym roku.

W porównaniu z poprzednim miesiącem program wybiera więcej widzów nie tylko w grupie 4+, ale także w grupach komercyjnych. Rosną też udziały programu – na przełomie czerwca i lipca format odnotował w grupie 4+ udziały na poziomie prawie 8%.

foto. Waldemar Kompała

źródło. TVP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *