Internet & Gry - ReklamaRadio

Radiozet.pl z nową odsłoną serwisu Zdrowie

Serwis Zdrowie.radiozet.pl będący częścią portalu Radiozet.pl, należącego do Grupy Eurozet, zyskał nowy, funkcjonalny i nowoczesny layout, uporządkowaną strukturę, a także poszerzony content.

Udoskonalona została nawigacja serwisu, który został podzielony na szczegółowe sekcje tematyczne. Każdy z użytkowników bez trudu znajdzie tu interesujące go zagadnienia. Pojawiły się również bardziej przyjazne jednoodsłonowe galerie i quizy, a także interaktywne narzędzia, takie jak kalkulatory, których liczba będzie stale rosnąć.

W serwisie Zdrowie.radiozet.pl użytkownicy niezmiennie znajdą rzetelne informacje i porady dotyczące profilaktyki, chorób oraz sposobów ich leczenia. Nie zabraknie także newsów ze świata medycyny. Materiały będą wzbogacone m.in. o komentarze lekarzy różnych specjalności, dietetyków i innych specjalistów. Tu też zostaną udostępnione podcasty programu „Nie ZŁY pacjent w Radiu ZET” Michała Figurskiego uzupełnione dodatkowymi informacjami.

Zdrowie jest dla nas bardzo ważną częścią portalu Radiozet.pl. Chcemy codziennie dostarczać sprawdzone i rzetelne informacje na temat chorób, profilaktyki oraz zdrowego trybu życia serwowane w przystępnej, atrakcyjnej formie. Jestem pewny, że przejrzysty, czytelny i nowoczesny układ strony zostanie doceniony przez dotychczasowych i nowych użytkowników, których liczba będzie stale rosła. Relaunch serwisu Zdrowie to początek zmian, które czekają Radiozet.pl w 2019 roku. – mówi Tomasz Sofuł, dyrektor działu online Grupy Eurozet.

Serwis został zaprojektowany zgodnie z filozofią mobile first w technologii Responsive Web Design, gwarantującej komfortowe użytkowanie zarówno na desktopie, tablecie, jak i smartfonie. Dobrze wyeksponowany player umożliwia jednoczesne słuchanie Radia ZET i przeglądanie dostępnych treści.

Za  przygotowanie, projekt graficzny i wdrożenie nowej strony odpowiedzialny był zespół online Grupy Eurozet. W listopadzie 2018 r. serwis Zdrowie.radiozet.pl liczył 583,5 tys. realnych użytkowników i notował ponad 2,5 mln odsłon (dane Gemius/PBI za listopad 2018).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *