BadaniaMedia

Rekordowe otwarcie hitu ‘Love Island. Wyspa miłości’ w Czwórce

Pierwszy tydzień premier nowego sezonu randkowego reality show „Love Island. Wyspa miłości” – emitowanego od 4 marca od poniedziałku do piątku i w niedziele o godz. 22:00 – odnotował najwyższe udziały otwarcia spośród swoich dotychczasowych edycji na antenie Czwórki.

 

Średnie udziały w rynku pierwszych sześciu odcinków w grupie komercyjnej wyniosły 4,7% (SHR All 16-59), a wśród wszystkich widzów – 3,3% (SHR All 4+). Tradycyjnie największą popularnością program może się pochwalić w grupie młodych widzów, przed 30 rokiem życia, w której jego udziały w rynku sięgały 6,2% (SHR All 16-29).

Łączna widownia odcinków pierwszego tygodnia przekroczyła 1,9 mln osób (RCH TH: 1min).
Najlepsze wyniki – 6% w grupie komercyjnej, 4% w grupie 4+ i aż 10% w grupie 16-29 oraz zasięg ponad 717 tys. widzów (RCH TH: 1min) – odnotował odcinek wyemitowany w czwartek, 7 marca, w którym Karolina Gilon poprowadziła pierwsze przeparowanie w tej edycji, wiele emocji wzbudziła też gra „Nauka w las nie poszła”.

Program produkuje dla Czwórki Jake Vision.

foto. Polsat

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *