Prasa - KsiązkaSieci kablowe

Relacja z premiery V edycji kalendarza Kochamy Łódź

12 grudnia odbyła się premiera piątej edycji kalendarza TOYA „Kochamy Łódź”. Tym razem tematem przewodnim była Łódź rowerowa, a każde z 12 zdjęć pokazuje w jaki sposób można korzystać z przestrzeni miasta na rowerze. Poniżej załączam kilka cytatów z wydarzenia oraz galerie zdjęć z wydarzenia i prace z kalendarza.

 

 

 

 

Gościem specjalnym premiery był Jan Kudra – polski kolarz szosowy, wielokrotny mistrz Polski, reprezentant Polski, olimpijczyk z Tokio (1964), dwukrotny zwycięzca Tour de Pologne, odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi i Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski. Pan Jan jest jednym z bohaterów naszego kalendarza.

Relacja foto z wydarzenia:  https://tinyurl.com/wmxgzux

Zdjęcia które znalazły się w kalendarzu: https://tinyurl.com/wkx66uo

Post na FB TOYA: https://tinyurl.com/tkhbrzs

Jan Kudra powiedział: Cieszę się, że zostałem zaproszony do udziału przy powstawaniu tego kalendarza. Promocja kolarstwa to bardzo ważna kwestia. Powstają nowe ścieżki rowerowe, dzięki którym coraz łatwiej możemy poruszać się rowerem. Może dzięki nim i działaniom takim jak kalendarz kolejne pokolenia chociaż na chwile oderwą wzrok od monitorów różnych urządzeń i będą spędzać czas jeżdżąc na rowerze.

Andrzej Pasowski, dyrektor marketingu TOYA, powiedział: To już piąta edycja naszego kalendarza, w którym staramy się przekazać nasze spojrzenie na Łódź. Tym razem tematem przewodnim Łódź rowerowa. Kalendarz przygotowaliśmy w ramach własnych zasobów, wymagało to sporo pracy ale efekt jest bardzo ciekawy. Koniec roku także zawsze dobrym momentem na podsumowanie. Nasza firma cały czas rozwija się zarówno pod względem usług jak i zasięgu. Uruchomiliśmy w tym roku usługę internetową o prędkości 1 GB/s, a od wczoraj sprzedajemy także telewizję w najwyższej jakości 4K. Terytorialnie nasz zasięg powiększył się o Zgierz, budujemy także siec w pięciu podłódzkich powiatach.

Łukasz Myszka, PR Manager TOYA, powiedział: W tym roku nasza firma zaangażowała się w działania proekologiczne i promujące zdrowy tryb życia. Projekt zyskał nawet nazwę TOYA Eco Machine. Jednym z jego elementów było zachęcanie pracowników do jazdy na rowerze, w tym do przejazdów do pracy. Rozpoczęliśmy współpracę z aplikacją Activy, dzięki której nasi pracownicy mogli zbierać za przejechane kilometry punkty oraz nagrody. Nasz zarząd zdecydował się także przekazać sporą kwotę na cele charytatywne, w zależności od tego jak duży dystans przejadą pracownicy. Nie mogło być zatem inaczej, rowerowa tematyką kalendarza była dla nas naturalna. 12 zdjęć pokazuje Łódź, jako miejsce, którym rower czuje się wspaniale. Każda fotografia ukazuje rowerową Łódź z inne perspektywy. Jedni traktują rower jako środek transportu, inni jako przyjemność, a jeszcze inny jako sport. Chcieliśmy pokazać uniwersalność roweru i Łodzi w jednym, myślę że to zadanie nam się udało. Na przyszły rok planujemy kolejne rowerowe i ekologiczne aktywności.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *