DVB-TMediaZapowiedzi TV

„Rodzinny interes” wraca wiosną do TV Puls

Telewizja Puls i Outset Films rozpoczynają prace nad 4. sezonem serialu „Rodzinny interes”, który będzie liczył 50 odcinków. Premiera zaplanowana jest na wiosnę, tylko w TV Puls.

 

Pracownicy salonu fryzjerskiego „Bella Ella” i warsztatu samochodowego „Majewski i Wrzosek” wracają na wiosnę! I jak zawsze zaangażują się w szereg zwariowanych, życiowych i niesamowitych historii swoich klientów!

„Rodzinny interes” to serial, który ciekawi, bawi, intryguje – i co najważniejsze, zdobył serca widzów TV Puls. Co ich czeka w 4. sezonie? Jak zawsze: wspaniałe samochody, wyszukane fryzury oraz perypetie głównych bohaterów.

Nowe odcinki zdradzą m.in., jaką tajemnicę skrywa barber Oskar (Artur Jasiński) i czy wróci do salonu fryzjerskiego. Dowiemy się także, jak potoczy się relacja Eli (Katarzyna Taracińska-Badura)i Dariusza Wittera (Dariusz Kordek) oraz co ukrywa Ela. Przekonamy się też, jaką decyzję wobec Wojtka (Marek Krupski) podejmie Jola (Marta Zgutczyńska)? Czy da mu drugą szansę? Nie zabraknie oczywiście Dawidka (Patryk Janas), którego mama, Justyna, przyjęła oświadczyny Bronka (Roman Szczeblewski). Czy rodzinna relacja wzmocni przyjaźń obu mechaników? Wszyscy będą też szukać zaginionej Bożeny (Marta Klubowicz), a dużym wsparciem okaże się niezawodna Jadwiga (Teresa Gałczyńska). Viola (Magdalena Modra-Krupska) natomiast dostanie szansę na rozpoczęcie swojego zycia od nowa.

W 4. sezonie w warsztacie, jak zawsze, pojawią się znakomite oldtimery, a także m.in. wozy strażackie, wojskowy jeep, sportowe auto, Fiat 126p i dużo, dużo więcej!

„Rodzinny interes” zadebiutował w TV Puls wiosną 2019 i notuje coraz wyższe wyniki oglądalności. Premierowe odcinki 3. sezonu, który TV Puls pokazała jesienią br., osiągnęły 6,89% SHR wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej (16-49, DVB-T) i 4,69% SHR w grupie komercyjnej (All, 16-49) – co dało wzrost o 31% w porównaniu z premierami sezonu 2.

Uzupełnieniem serialu są jego profile w social media na: Instagramie, TikToku, YouTube i Facebooku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *