Rusza druga edycja plebiscytu „Najlepiej ubrani Polacy” magazynu „Logo”
Na łamach majowego wydania miesięcznika opublikowana została pierwsza odsłona plebiscytu na najlepiej ubranych Polaków 2019 roku. W numerze ponadto wywiad z Pawłem Domagałą, ostatni próbny arkusz maturalny z wiedzy o zegarkach, a także specjalny dodatek – poradnik weselny. Wraz z magazynem, który ukazał się na rynku dzisiaj, we wtorek, 30 kwietnia br. – czytelnicy otrzymają w prezencie bezpłatną wejściówkę na tegoroczne Moto Show w Krakowie.
W najnowszym wydaniu „Logo” redakcja przedstawia nominowanych do kategorii sport w plebiscycie na najlepiej ubranych Polaków 2019 roku – wyróżnieni zostali m.in. Wojciech Szczęsny, Bartosz Kurek i Radosław Majdan. W każdym następnym numerze miesięcznika czytelnicy znajdą kandydatów w kategoriach outdoor, casual, smart casual, business i forma. Swoje głosy można oddawać na stronie Najlepiejubranipolacy.pl.
Bohaterem okładki majowego „Logo” jest Paweł Domagała, z którym o jego filmowej oraz muzycznej drodze rozmawia Marek Krześniak. Tematem numeru jest z kolei jest „ucieczka z Facebooka”, czyli nowy trend, który najbardziej widoczny jest na Zachodzie, ale również w Polacy coraz częściej decydują się na skasowanie swoich kont w mediach społecznościowych i opuszczenie wirtualnej rzeczywistości.
W numerze czytelnicy znajdą również specjalny dodatek weselny, w którym znalazły się porady na temat zakupu pierścionka zaręczynowego oraz idealnego garnituru do ślubu, a także test wódek weselnych oraz nieszablonowe pomysły na wieczór kawalerski.
W najnowszym „Logo” ukazała się także ostatnia odsłona wyjątkowego projektu – Matury z wiedzy o zegarkach. Już w maju br. „Logo” zorganizuje w Warszawie egzamin z zegarków na sali Uniwersytetu Warszawskiego – na wydarzenie można zapisać się na stronie matura.zegarkiipasja.pl. Za najlepiej napisane matury organizatorzy przewidują nagrody w postaci zegarków.
Najnowsze wydanie miesięcznika ukazało się na rynku dzisiaj – we wtorek, 30 kwietnia br. w cenie 9,99 zł. Wraz z numerem czytelnicy otrzymają bezpłatną wejściówkę na Moto Show, które odbędzie się w dniach 18-19 maja br. w Krakowie.
Majowe „Logo” wspiera kampania promocyjna w radiu (radiostacje Agory), w internecie (Gazeta.pl), w kinach sieci Helios oraz w mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu czasopism Agory.