Ruszył Sklep Faktu i Sklep Newsweeka

Na początku lipca oficjalnie wystartował Sklep Newsweeka, a w pierwszej połowie sierpnia – Sklep Faktu.

 

Sklep Newsweeka jest trzecim e-sklepem, który został uruchomiony przez Ringier Axel Springer Polska, po Księgarni Przeglądu Sportowego oraz po sklepie Literia.pl, a Sklep Faktu – już czwartym. Wszystkie cztery funkcjonują na bazie tego samego silnika, zbudowanego w oparciu o technologię Magento, co gwarantuje skalowalność i łatwą możliwość tworzenia kolejnych e-sklepów.

Dzięki technologii Magento poszczególne e-sklepy mają zupełnie inną szatę graficzną, dostosowaną do specyfiki brandów, pod którymi zostały uruchomione. Choć korzystają z tej samej bazy produktów, każdy z nich ma zupełnie inną ofertę, charakterystyczną dla danego sklepu. Wszystkie działają też w technologii RWD.

To kolejny krok w rozwoju naszego grupowego systemu e-commerce – mówi Rafał Kamiński, dyrektor dystrybucji i e-commerce. – W ramach naszej strategii
e-commerce’owej działamy dwutorowo. Tworzymy e-sklepy dla poszczególnych brandów wydawnictwa (jak Fakt czy Newsweek), w których to przede wszystkim oferujemy produkty wydawane pod tymi markami. Równolegle rozwijamy sklep pod marką Literia, który oferuje wszystkie wydawane przez nas produkty oraz produkty z bogatej oferty pochodzącej od naszych partnerów handlowych.

Grupowy system e-commerce – Literia – został przygotowany przez firmę Divante. Product Managerem serwisu Newsweek.pl jest Maciej Stefański, serwisu Fakt24 Online – Ewa Soroka, a Product Ownerem projektu Literia – Piotr Kubiszewski.

Sklep Faktu - https://sklep.fakt.pl/,

Sklep Newsweeka - https://sklep.newsweek.pl/

Zobacz także

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.