Internet & Gry - Reklama

So Magazyn w Wirtualnej Polsce

Wirtualna Polska stworzyła nowy projekt do prezentowania ekskluzywnych treści lifestyle. So Magazyn będzie wydawany raz w miesiącu wraz z konkretnym hasłem przewodnim. To intrygujący w danym momencie temat, który porusza Polaków. Pierwsze wydanie jest dostępne pod adresem so-magazyn.pl, otwiera je duet Małgorzaty Rozenek-Majdan i Hanny Lis.

 

 

 

 

Redakcja zajrzy do świata mody i designu, poszuka nieoczywistych, najpiękniejszych miejsc w Polsce, stworzy kulinarną mapę świata. Przez wybrane motywy kolejnych edycji magazynu przeprowadzą czytelników zaproszeni bohaterowie. Będą to osoby znane ze świata kultury, sztuki, sportu, polityki i show-biznesu. Redakcja zaprosi gości w nietypowe miejsca, zachęci do próby wyjścia ze strefy komfortu i sprowokuje do otwarcia się na nowe sytuacje. Efektem będzie wyjątkowa „okładka” wydania – pogłębiony wywiad i sesja zdjęciowa.

So pretty, so unique, so sexy – czyli So Magazyn. Stworzyliśmy to miejsce z myślą o odbiorcach ceniących najwyższą jakość, zwracających uwagę na estetykę, szukających pozytywnych i inspirujących treści. To prezent dla wszystkich, którzy potrzebują odrobiny wytchnienia w internecie, czegoś do poczytania przy kawie, chwili oddechu, kropli piękna i kreatywności mówi Aleksandra Nagel, redaktor naczelna So Magazynu.

Pierwsze wydanie z hasłem przewodnim „So…90s!” ukazało się w piątek, 25 października. Otwiera je duet Małgorzaty Rozenek-Majdan i Hanny Lis, które oprowadzą czytelników po latach 90. w popkulturze, polityce i modzie. Gwiazdy odwiedziły legendarny prezydencki apartament w Hotelu Marriott, gdzie opowiedziały jakich miały wówczas idoli, co je fascynowało i jakie miały marzenia. Bohaterki wspólnie z redakcją zastanowią się, jak przeszłość wpływa na współczesne Polki.

Hanna Lis zabierze użytkowników w kulinarną podróż po swoim dzieciństwie, które spędzała we Włoszech, Szwecji i w Polsce. Dodatkowo, w pierwszym wydaniu odbędzie się premiera formatu „Hanna i Przyjaciele”. Prowadząca wspólnie ze swoimi najbliższymi przygotuje w nim najciekawsze potrawy i podzieli się kulinarnymi inspiracjami z całego świata.

Nowy projekt WP wpisuje się nie tylko w potrzeby użytkowników, ale także panujące w mediach trendy. Zapraszając naszych bohaterów do współtworzenia wydania, chcemy spopularyzować konwencję „guest editor” w polskim internecie. So Magazyn będzie świeżą, magazynową formą promowaną m.in. na stronie głównej WP tłumaczy Dominika Olszyna, Head of Content Marketing WP Brand Studio.

Pierwsze wydanie od strony kreatywnej wsparła agencja MAD Illustrators, która skupia ilustratorów, grafików i specjalistów od animacji. Do pierwszego wydania ilustrację stworzyła Marlena Stawarz.

Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego WP. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP SportoweFakty i dobreprogramy.pl. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, we wrześniu 2019 roku z produktów internetowych WP korzystało 21 mln realnych użytkowników. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie CANAL+, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *