Specjalne wydanie “Gazety Wyborczej” na Wszystkich Świętych

Już jutro - we wtorek, 31 października br. ukaże się specjalne wydanie "Gazety Wyborczej" z okazji dnia Wszystkich Świętych.

 

Tego dnia „Gazeta Wyborcza” będzie większa o 12 stron, na których redakcja będzie wspominać tych, którzy odeszli w ciągu ostatniego roku, m.in. Janusza Głowackiego, Julię Hartwig, Wandę Chotomską, Jerzego Vetulaniego, Wojciecha Młynarskiego, Zbigniewa Wodeckiego, Grzegorza Miecugowa - znane postaci ze świata literatury, sztuki, polityki i kultury.

Cena „Gazety Wyborczej" tego dnia wyniesie 3,99 zł.

Wydanie „Gazety Wyborczej” na Wszystkich Świętych wspiera promocja w telewizji (TVN, Polsat, stacje tematyczne), w internecie (media społecznościowe) i na nośnikach reklamy zewnętrznej (ekrany Platform Channel na dworcach, ekrany w tramwajach i autobusach warszawskiej komunikacji miejskiej), a także autopromocja. Kreację kampanii przygotował Dział marketingu „Gazety Wyborczej" we współpracy z agencją Bardzo, za zakup mediów odpowiadało Blue449.

Zdjęcie użytkownika Grzegorz Stapiński.

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz