Sprzedaż tygodnika Newsweek utrzymuje się na stabilnym poziomie

Sprzedaż tygodnika Newsweek utrzymuje się na stabilnym poziomie, co pokazują korzystne wyniki rozpowszechniania tego tytułu w marcu br. Od początku kryzysu związanego z epidemią koronawirusa, tygodnik bez zmian jest dostępny w punktach sprzedaży, jak również w wersji elektronicznej oraz w ramach subskrypcji Newsweek.pl.

 

 

 

W marcu br. sprzedaż wydań drukowanych oraz elektronicznych tygodnika Newsweek wyniosła 67,3 tys. egzemplarzy (dane własne). Powyższy wynik prezentuje stabilny poziom rozpowszechniania tytułu – sprzedaż w styczniu wyniosła 67,7, tys. a w lutym br. 67,1 tys. egzemplarzy. Najwyższą sprzedaż w bieżącym roku odnotowało wydanie Newsweeka z dn. 6 kwietnia – 75 tys. egzemplarzy.

– Redakcja Newsweeka w niełatwym czasie, nie zwalnia tempa i wspiera czytelników w dostępie do aktualnych i ważnych informacji – ostatnie dni i tygodnie pokazują jak ważne jest dobre dziennikarstwo oraz wiarygodność prasy jako medium. Dzięki szybkiej reakcji, stałemu monitorowaniu i skierowaniu nakładu do dynamicznie zmieniającej się sieci sprzedaży, nasze tytuły są dostępne tam, gdzie pojawiają się ich czytelnicymówi Marcin Biegluk, dyrektor generalny portfolio prasowego Ringier Axel Springer Polska.

W ramach subskrypcji cyfrowej Newsweek zapewnia swoim czytelnikom w pełni nowoczesną ofertę online, w której otrzymują nielimitowany dostęp do treści na Newsweek.pl – tygodnika Newsweek Polska, magazynów Newsweek Historia, Slow, Living, Psychologia, Zdrowie, Smart Travelling oraz treści archiwalnych oraz autorskich newsletterów pisanych przez publicystów Newsweeka. W ramach tej oferty subskrybenci otrzymają również dostęp do serwisu vod.pl oraz Tidal w wersji Premium oraz Hi-Fi (więcej informacji – tutaj)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *