Startuje kampania reklamowa Kino TV pod hasłem „Filmy Twojego życia” (wideo)

Tom Cruise, Uma Thurman, Juliette Binoche i Meg Ryan pojawią się w kreacjach kampanii kanału Kino TV, która rusza 13 maja pod hasłem: „Filmy Twojego życia”. Wiodący przekaz koncentruje się wokół uwielbianych przez widzów produkcji z oferty programowej Kino TV.

 

 

Kampania potrwa do 15 czerwca i obejmie szereg aktywności w mediach. Będzie prowadzona w Internecie, prasie, radiu, telewizji oraz w przestrzeni miejskiej (autobusy). Poza tradycyjnymi formatami reklamowymi, jednym z elementów kampanii będą quizy, które pojawią się na Facebooku Kino TV oraz w serwisach zewnętrznych. Działania promocyjne uwzględniają również współpracę z influencerem oraz operatorami. Koncept kreatywny koncentruje się wokół inspirujących i motywujących do działania cytatów z filmów. „Sami ustalamy, ile jesteśmy warci” („Jerry Maguire”), „Nie jest łatwo, kiedy się wyróżniasz” („Czekolada”), „Nie udawaj obojętności” („Gattaca – Szok przyszłości”) – to przykłady haseł, które wykorzystane zostały w kreacjach reklamowych.

 

 

Uwzględnione w kampanii filmy, to produkcje znane i uwielbiane. Takie, do których widzowie chętnie wracają. Bawią, wzruszają, inspirują, czasami dostarczają adrenaliny – zawsze jednak, wywołują emocje. Wśród nich znalazły się m.in. tytuły: „Jerry Maguire”, „Czekolada”, „Gattaca – Szok przyszłości”, „Robin Hood: Książę złodziei”, „Ostatni Mohikanin” czy „Bezsenność w Seattle”. Będzie je można obejrzeć w maju i w czerwcu na antenie Kino TV.

 

Pomysł kampanii przygotowała Agencja GoodAd. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy RL Media wraz z działem marketingu Kino Polska TV S.A. Wraz ze startem kampanii rusza w nowej odsłonie strona internetowa kanału: https://kinotv.pl/. Odświeżona zostaje również oprawa graficzna Kino TV.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *