Sport w TV

STS udostępnia miejsce fundacji Sport Twoją Szansą,na koszulkach Lecha w meczu z Hammarby IF

W środę, 16 września Lech Poznań skonfrontuje się na wyjeździe ze szwedzkim Hammarby IF. Stawką meczu będzie awans do III rundy eliminacji Ligi Europy. STS – największy bukmacher w Polsce, który działa również na kilkunastu rynkach europejskich – w porozumieniu z Lechem Poznań udostępnił miejsce na froncie koszulek fundacji dobroczynnej. Koszulki, po zakończeniu udziału Kolejorza w rozgrywkach europejskich 2020/2021 zostaną zlicytowane, a dochód pozwoli na pomoc podopiecznym fundacji.

 

W związku z tym, że w Szwecji zabronione jest reklamowanie nielicencjonowanych w tym kraju firm bukmacherskich, jako spółka respektująca regulacje prawne, postanowiliśmy w porozumieniu z Lechem Poznań udostępnić miejsce na koszulkach fundacji Sport Twoją Szansą. Wierzymy, że dzięki naszej inicjatywie wesprzemy działalność fundacji. Jednocześnie zależy nam na zwróceniu uwagi na problem szarej strefy zakładów wzajemnych w Polsce. Obecnie około połowa rynku online należy do firm działających w Polsce nielegalnie. Traci na tym budżet państwa, kluby sportowe, a dla rodzimych firm działających legalnie i płacących w Polsce podatki, stanowią one nieuczciwą konkurencję   powiedział Mateusz Juroszek, prezes STS.

Licencjonowani operatorzy w Polsce respektują prawo hazardowe za granicą, ale podobna zasada niestety nie działa w drugą stronę. Spowodowane jest to m.in. brakiem odpowiedniej egzekucji ustanowionego w Polsce prawa. Potwierdzają to przykłady meczów lokalnych drużyn piłkarskich z zagranicznymi zespołami. W 2016 roku z logotypem nielegalnego bukmachera w meczu z Zagłębiem Lubin wystąpiła Slavia Sofia, sytuacja powtórzyła się rok później podczas spotkania pomiędzy Jagiellonią, a Dinamo Batumi. Kolejnymi przykładami są mecze Górnika Zabrze z AS Trencin (2018 r.) czy tegoroczne spotkanie Legii Warszawa z Ominią Nikozja, gdzie Cypryjczycy również grali w koszulkach z logiem nielicencjonowanego operatora.

Nielegalne firmy kontrolują ok. 50% rynku zakładów wzajemnych w Polsce. Oznacza to, że w szarej strefie znalazła się kwota około 6 miliardów złotych.. Brak podatku z połowy transakcji wykonywanych na terenie Polski jest dla budżetu państwa bolesną stratą.

Fundacja Sport Twoją Szansą funkcjonuje od 2014 roku, prowadząc działania na rzecz rozwoju polskiego sportu. Wspiera talenty, zapewniając im pomoc materialną oraz merytoryczną. Motywuje do działania i pomaga w urządzeniu odpowiedniego zaplecza treningowego. Fundacja powstała z inicjatywy firmy STS. Jej współpraca z Lechem Poznań ma swoje początki w 2017 roku, kiedy piłkarze Kolejorza rozegrali mecz w koszulkach z logo fundacji Sport Twoją Szansą. Trykoty zostały następnie zlicytowane, a dochód został przeznaczony na wsparcie podopiecznych organizacji. Jednocześnie Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań został członkiem Rady Honorowej fundacji.

Do grona podopiecznych Fundacji Sport Twoją Szansą należą indywidualni sportowcy oraz organizacje sportowe. Nieprzerwanie od 2016 r. fundacja wspiera reprezentację Polski w koszykówce na wózkach. Od września 2017 r. patronuje reprezentacji Polski w rugby na wózkach oraz szkółce bokserskiej Global Boxing Tarnów. Od września 2018 r. do grona podopiecznych należy Fundacja na Rzecz Rozwoju Polskiej Piłki Nożnej organizująca darmowe zajęcia dla młodych piłkarzy, trenująca strzelectwo sportowe Aneta Stankiewicz, tenisista stołowy Rafał Czuper oraz lekkoatletka Kamila Przybyła. Organizacja wspierała reprezentację Polski ampfutbolistów, lekkoatletkę Magdalenę Stefanowicz, Kamelię Babicką trenującą jazdę konno oraz gimnastyczkę Julię Siepetowską. Fundacja nawiązała również współpracę ze Stowarzyszeniem Sportów Elektronicznych (Esport Association), w ramach której udzieliła wsparcia przy organizacji akademickiej ligi esportowej dla reprezentantów uczelni wyższych z całego kraju – Edu Esports League.

STS znany jest jako zaangażowany sponsor, którego aktywność zdecydowanie wykracza ponad ekspozycję logotypu. Bukmacher przeprowadził w ciągu minionych 7 lat współpracy z Lechem Poznań szereg unikatowych projektów jak np. umożliwienie kibicom podjęcia decyzji, w koszulkach z jakim logotypem na froncie zagrają mecz Ligii Europy z FC Basel. STS – wspólnie z kibicami i Lechem Poznań – zrealizował i wsparł również takie projekty, jak oglądanie meczu z Piastem Gliwice na telebimie przed INEA Stadionem, kolorujeMY czy umieszczenie logo fundacji Sport Twoją Szansą na koszulkach meczowych Lecha Poznań.

Więcej informacji znajdą Państwo na www.sts.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *