BadaniaMedia

Świetne wyniki oglądalności 11.sezonu “Warsaw Shore”

W minioną niedzielę MTV Polska zakończyła emisję jedenastego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”, który od ponad pięciu lat jest najpopularniejszym programem w portfolio stacji. Premierowe odcinki reality show cieszyły się ogromnym powodzeniem wśród widzów, uzyskując 2,3% udziału w oglądalności (SHR).

 

 

Od pierwszego sezonu emitowanego w 2013 r., „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” nieustannie bije rekordy popularności. Widzowie z niesłabnącym zainteresowaniem śledzą losy najbardziej znanych imprezowiczów w Polsce, co przekłada się na świetną oglądalność kanału. Najnowsza seria „Warsaw Shore” osiągnęła średni SHR na poziomie 2,3% w grupie komercyjnej 16-49, zwiększając tym samym średnie wyniki kanału w tym przedziale czasowym o 58%. Oglądalność jedenastego sezonu już od pierwszego odcinka utrzymywała się na wysokim poziomie. Rekordową widownię zgromadziła premiera odcinka jedenastego z 9 czerwca br. W tym dniu show osiągnęło SHR na poziomie 4,4% w grupie 16-49, co było najlepszym wynikiem pojedynczej premiery od sezonu drugiego.

Widzowie programu są również niezwykle aktywnie w social mediach. Profil show na platformie Facebook zgromadził już prawie 520 tys. fanów. Z kolei konto na Instagram obserwuje 200 tys. osób.

W najnowszym sezonie „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” udział wzięli znani z poprzednich edycji Ania „Mała” Aleksandrzak, Ewelina Kubiak, Klaudia Stec, Piotr „Pedro” Polak, Damian „Stifler” Zduńczyk oraz Klaudia „Czaja” Czajkowska  i Patryk Spiker, którzy dołączyli do Ekipy w dziesiątej serii. Ponadto skład uzupełniła czwórka uczestników randkowego show stacji „Ex na plaży Polska”: Anastasiya Yandaltseva, Ewa Piekut, Damian „Dzik” Graf i Kasjusz „Don Kasjo” Życiński. Obecnie stacja prowadzi casting do kolejnego sezonu.

Premierowe odcinki emitowane były od 24 marca do 16 czerwca, w niedziele o 23:00 na antenie MTV Polska. Następnego dnia użytkownicy serwisu player.pl mogli obejrzeć materiał online – bezpłatnie z reklamami lub w ramach pakietu bez reklam. Ponadto, właśnie na platformie player.pl, fani programu mogli, za dodatkową opłatą, oglądać nowe odcinki programu przed premierą telewizyjną oraz specjalny, 13. odcinek programu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *