BadaniaMediaTVP

Świetny start serialu „Za marzenia” i programu reporterskiego „Alarm!”

Ponad 3,7 mln widzów według alternatywnego pomiaru widowni opartego na obserwacji rzeczywistych zachowań odbiorców i 3,2 mln osób według Nielsena obejrzało premierę najnowszej produkcji TVP2 serial „Za marzenia”. Taki wynik pozwolił Dwójce zająć pozycję lidera.

Barwnie przedstawione perypetie trójki dwudziestosześciolatków Zosi, Anki i Bartka na co dzień mieszkających w Warszawie i walczących o swoje marzenia spodobały się widzom Dwójki. Serial „Za marzenia” z udziałami 22,9% był pierwszym w swoim paśmie pokonując konkurencję.

Niezwykle udany był w Jedynce debiut nowego programu reporterskiego „Alarm!” Gospodarzem premierowego wydania był Jacek Łęski. Tematyka programu: sytuacja polskich himalaistów pod K2 i Nanga Parbat oraz problem szpitala w Opatowie zainteresowały widzów, a średnia widownia „Alarmu!” wyniosła 1,7 mln widzów według alternatywnego pomiaru widowni opartego na obserwacji rzeczywistych zachowań odbiorców oraz ponad 1,1 mln widzów (6,8% udz.) wg Nielsena. „Alarm!” to codzienne dziennikarskie interwencje, śledztwa, opowieści o realnych problemach Polski i Polaków. Reporterzy TVP1 są obecni tam, gdzie inni boją się, nie chcą lub nie mogą.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *