MediaTVN Discovery Polska

TVN Media Biura Reklamy Telewizyjnej w 2020 roku

Według raportu specjalnego “Biura Reklamy”, realizowanego przez Kantar Polska na zlecenie Media & Marketing Polska, TVN Media zostało uznane przez reklamodawców mianem Biura Reklamy Telewizyjnej Roku 2020.

 

W treści uzasadnienia werdyktu przyznania TVN Media nagrody głównej podano następującą laudację:

„Ocena ogólna była najwyższa wśród wszystkich biur telewizyjnych i zdecydowanie przekroczyła średnią dla tych podmiotów. Największe atuty teamu TVN Media wskazywane przez partnerów to transparentna polityka cenowa, elastyczność i sprawność działań w czasie trwania kampanii, a także – a może nawet przede wszystkim – atrakcyjność oferowanych formatów i rozwiązań technologicznych. Badane osoby zauważyły też i doceniły walory doradcze tego brokera i profesjonalizm obsługi kampanii internetowych.”

Średnia z badania Kantar Polska:

 

 

Szczegółowe wyniki w kategoriach:

„Potrafi doradzić, zaoferować ciekawe rozwiązania” – 91% wskazało TVN Media vs 66% średnia w tej kategorii

„Mają transparentną politykę cenową” – 89% wskazało TVN Media vs 75% średnia w tej kategorii

„Oferuje atrakcyjne formaty i rozwiązania technologiczne” – 80% wskazało TVN Media vs 45% średnia w tej kategorii

„Działają elastycznie i sprawnie w sytuacji zmiany w trakcie kampanii” – 71% wskazało TVN Media vs 57% średnia w tej kategorii

„Profesjonalnie obsługuje kampanie internetowe” – 60% wskazało TVN Media vs 50% średnia w tej kategorii

 

 

Wysoka wartość biznesowa prowadzonych działań oraz zadowolenie Reklamodawców to cele, które stawiamy przed sobą każdego dnia. Tytuł Biura Reklamy Telewizyjnej Roku 2020 jest szczególnie wyjątkowy, gdyż potwierdza, że udało nam się sprostać oczekiwaniom Klientów oraz Partnerów biznesowych w tym wyjątkowo wymagającym dla nich czasie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *