TVP ABC z wyróżnieniem, „Wojenne dziewczyny” telewizyjnym hitem roku!

W Raporcie Nadawcy 2018 Media&Marketing Polska wyróżnienie, po raz kolejny, otrzymała TVP ABC. Natomiast Hitem Roku została produkcja TVP „Wojenne dziewczyny”.

 

 

 

 

 

TVP ABC po raz drugi z rzędu została wyróżniona w Rankingu Nadawców Media&Marketing Polska. „Bawi, uczy, przyciąga. Stację coraz bardziej doceniają i widzowie i reklamodawcy” – czytamy w raporcie.

„To dla nas wielka satysfakcja, czujemy też wielką i stale rosnącą odpowiedzialność za to, co trafia do naszych widzów. Na pierwszym miejscu stawiamy realizację misji nadawcy publicznego, jednocześnie budując zaufanie naszych widzów i ich rodziców. Dbamy, aby wszystkie nasze propozycje programowe dla najmłodszych były ciekawe, atrakcyjne i mądre. Obserwujemy trendy rynkowe, rozmawiamy z naszymi Widzami, znamy ich upodobania. Na antenie TVP ABC młodsi widzowie obejrzą zarówno „Bolka i Lolka”, jak i „Scooby Doo”. Otworzyliśmy się też mocno na bezcenne zasoby archiwalne nadawcy publicznego. ”powiedziała Justyna Karnowska, dyrektor TVP ABC.

TVP ABC to dziś najchętniej oglądana stacja dla najmłodszych widzów, coraz chętniej wybierana też przez reklamodawców. W pierwszym półroczu br. średnia oglądalność minutowa stacji dziecięcej TVP wynosiła 91 tys. widzów, rok wcześniej – 75 tys. SHR, udział w rynku widowni, wynosił odpowiednio 1,40 proc. i 1,14 proc. (dane: Nielsen Audience Measurement).

Telewizyjnym hitem roku Raportu M&MP został serial TVP1 „Wojenne dziewczyny”. Uznawany przez niektórych za żeński odpowiedniki „Czasu honoru” serial, pokazuje realia II wojny światowej oczami trzech młodych Polek, biorących w niej czynny udział. Ich losy splatają się w okupowanej Warszawie. Twórcy serialu z wielką starannością zadbali o jego wysoką jakość, świetną scenografię, kostiumy, wiernie oddaną historyczną rzeczywistość.

Serial „Wojenne dziewczyny” cieszy się nieustającą sympatią widzów. Pierwszą i drugą serię obejrzało średnio ponad 2,3 mln widzów (14,7% udz.). Pierwszy odcinek pierwszego sezonu, wyemitowany 5 marca 2017 r. przyciągnął przed telewizory rekordową liczbę widzów, bo aż ponad 3 mln (17,9% udz.). Trwają już prace na planie 3. sezonu serialu TVP.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *