Ubisoft, Traficar i Xbox zapraszają do akcji na rzecz środowiska i walki ze smogiem (wideo)

Możesz być dobrym człowiekiem, ale to czas pokaże czy jesteś bohaterem – takie hasło zamyka najnowszy film promocyjny Ubisoft dla tytułu The Division 2. To gra przedstawiająca obraz Waszyngtonu po wybuchu pandemii – rozprzestrzeniający się wirus sprawił, że piękne miasta zmieniły się w postapokaliptyczny krajobraz. W dobie poważnych problemów ze smogiem i zanieczyszczeniem środowiska, fabuła gry nie wydaje się już być tak odrealniona. By zwrócić uwagę na problem i zachęcić do ekologicznych zachowań, Ubisoft wraz z partnerami zachęca do wstąpienia w szeregi The Division 2.

 

Dzięki współpracy z Traficar, największą w Polsce firmą wynajmującą auta na minuty i Microsoft, jednym z czołowych producentów konsol, zorganizowano konkurs, który ma zaktywizować miejską społeczność.

DBAJ O SWOJE MIASTO

Jednym ze sposobów na redukcję CO2 w powietrzu jest zmniejszenie ilości aut w miastach. Warto korzystać z publicznego transportu lub takich rozwiązań jak Traficar – dzięki temu każdy może mieć auto, gdy go potrzebuje, a jeden samochód może służyć więcej niż jednemu kierowcy. Na ulicach sześciu dużych aglomeracji w Polsce (Warszawy, Wrocławia, Krakowa, Katowic, Poznania i Trójmiasta) pojawiły specjalnie oznakowane auta The Division 2. Każdy, kto zbierze zespół od 3 do 5 agentów, odbędzie wspólny, grupowy przejazd, a następnie udostępni na swoich kanałach Social Media zdjęcie z takiej podróży, otrzyma nagrodę gwarantowaną dla siebie i swoich agentów – maski antysmogowe*.

Drużyny, które wykonają pierwsze zadanie mogą stanąć do walki o jeszcze cenniejsze nagrody. Tym razem muszą zrobić coś dobrego dla swojego miasta. Może to być zarówno zasianie trawy na wydeptanej osiedlowej ścieżce, jak i odpowiednia segregacja śmieci. Tutaj agenci mogą wykazać się kreatywnością – liczy się pomysł i wykonanie! Dowodem z misji ma być zdjęcie zamieszczone na swoim profilu Facebook lub Instagram.

Najlepsze drużyny zostaną nagrodzone:

  • Najlepszy zespół – konsole Xbox One / karty Xbox Live / limitowane edycje gry
  • II miejsce – dwa wyróżnione zespoły – karty Xbox Live i gry
  • III miejsce – trzy wyróżnione zespoły – gry

15 marca, w dzień, gdy gra Tom Clancy’s The Division 2 pojawi się w sklepach, kapituła wyłoni najlepsze, najbardziej kreatywne zespoły. Zwycięska drużyna dowie się o swojej wygranej podczas porannej audycji radia Newonce. Szczegóły akcji i regulamin konkursu dostępne są na oficjalnym profilu Facebook gry Tom Clancy’s The Division oraz stronie poświęconej akcji https://www.traficar.pl/division.

 


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *