MediaZapowiedzi TV

ViacomCBS z kampanią marketingową serialu komediowego „Backdoor – wyjście awaryjne” (wideo)

Comedy Central zaprasza na premierę serialu komediowego, który udowodni, że czasami w obliczu codziennych zmagań „humor to jedyne wyjście”. Już 21 lutego o godz. 22.00 na kanale pojawi się „Backdoor – wyjście awaryjne” – nowa produkcja, która w serii zabawnych skeczy pochyli się nad uniwersalnymi tematami społecznymi, politycznymi i kulturowymi. Premierze będzie towarzyszyć kampania marketingowa, która wystartuje w najbliższy poniedziałek 14 lutego.

 

Wszystko zaczęło się od grupy Porta Dos Fundos – autorów kanału komediowego, który powstał w 2012 roku w Brazylii. Sposób, w jaki twórcy Gregorio Duvivier, João Vicente de Castro i inni przedstawiają relacje międzyludzkie oraz aktualne kwestie obyczajowe wpisał się w poczucie humoru ogromnej międzynarodowej publiczności. Ich treści dostępne na YouTube, serwisach streamingowych i w mediach społecznościowych wyświetlono przeszło 11 miliardów razy.

„Backdoor – wyjście awaryjne” to polski odpowiednik brazylijskiego hitu, który powstał dzięki współpracy Grupy Polsat Plus i ViacomCBS Networks Polska. Obejmuje serię dziesięciu 22-minutowych odcinków podzielonych na 5-7 skeczy, które w przewrotny sposób portretują naszą codzienność. Świat oczami „Backdoor” pokaże m. in., że zawsze istnieje rozwiązanie korzystne dla obu stron, mniejsze nie oznacza gorsze, największa siła perswazji leży w dobrej argumentacji, a źródło plotek jest czasem bliżej niż sądzimy. W produkcji w reżyserii Sindre Sandemo według scenariusza Domana Nowakowskiego wystąpili m.in.: Karolina Bacia, Tomasz Borkowski, Sebastian Cybulski, Katarzyna Kołeczek, Marcin Korcz, Paweł Koślik i Magda Smalara.

 

 

Premierze serialu na kanale Comedy Central towarzyszą działania promocyjne pod hasłem „Humor to jedyne wyjście”, które wystartują 14 lutego. Spoty reklamowe oraz zapowiedzi serialu będą emitowane zarówno na kanałach własnych ViacomCBS (m.in. Comedy Central, Paramount Channel Polska), w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube i TikTok), jak i w wybranych serwisach internetowych. Kampania video wsparta będzie również formatami typu display na poszczególnych portalach (m.in. Filmweb.pl). Poza działaniami w digitalu przewidziana jest reklama OOH: na autobusach, nośnikach DOOH oraz wielkoformatowych. Kreację stworzyła agencja Kalicińscy, a media zaplanował dom mediowy Wavemaker.

Premierowe odcinki serialu będą emitowane od 21 lutego, w każdy poniedziałek o godz. 22:00 na antenie Comedy Central

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *