Prasa - Ksiązka

Wademekum pomocy dla osób niedosłyszących i głuchych w najnowszym numerze „Opiekuna”

Od czwartku, 7 lutego br. dostępny będzie w sprzedaży nowy numer kwartalnika „Opiekun”, w którym czytelnicy znajdą m.in. wywiad z Oriną Krajewską o wsparciu pacjentów onkologicznych, kompendium wiedzy o opiece nad osobami niedosłyszącymi i głuchymi, a także niezbędne informacje, jakiej pomocy potrzebują chorujący na Alzheimera.

 

W najnowszym wydaniu „Opiekuna” redakcja przedstawia wademekum pomocy dla osób niesłyszących i głuchych, z którego dowiedzieć się będzie można m.in. jakie są pierwsze niepokojące symptomy problemów ze słuchem, kiedy potrzebny jest aparat i w jaki sposób dobrać właściwy typ, co można zaliczyć do czynników pogarszających słuch u osób starszych oraz jak często należy chodzić na badania kontrolne.

Bohaterką okładki magazynu jest Orina Krajewska – aktorka i prezeska Fundacji „Bądź”, wspierająca osoby chorujące na nowotwory oraz prowadząca działalność profilaktyczną. W rozmowie z Angeliką Swobodą opowiada m.in. o Fundacji, która realizuje testament jej mamy – aktorki Małgorzaty Braunek, zmarłej na nowotwór złośliwy w czerwcu 2014 roku. Krajewska tłumaczy również, czym jest medycyna integralna, radzi, jak wspierać pacjentów onkologicznych oraz w jaki sposób dbać o siebie, aby zapobiegać chorobom.

Ponadto w magazynie będzie można znaleźć niezbędne informacje, gdzie i jak szukać wiedzy o chorobie Alzheimera, jak być dobrym opiekunem osób cierpiących na choroby demencyjne, dlaczego warto zażywać probiotyki, a także w czym i komu mogą pomóc czworonożni opiekunowie – pies przewodnik i pies asystent.

Kwartalnik w cenie 9,99 zł i w objętości 116 stron będzie dostępny na rynku od 7 lutego br. przez trzy miesiące. Aktualne wydanie, roczną prenumeratę lub archiwalne numery pisma „Opiekun” można zamówić za pośrednictwem strony internetowej Kulturalnysklep.pl lub pod numerem telefonu 22 555 44 00. Partnerem tytułu jest firma Seni.

Wydanie wspiera promocja w radiu (radiostacje Agory), prasie („Wysokie Obcasy”, „Tylko Zdrowie” i „Senior”), telewizji (Romance TV), internecie (Gazeta.pl), kinach sieci Helios oraz na nośnikach CityInfoTV. Działania reklamowe przygotował dział marketingu czasopism Agory.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *