BadaniaMediaTVP

„Wakacyjna Trasa Dwójki” hitem weekendu

W niedzielę, 3 lipca najliczniejszą widownię weekendu zgromadził pierwszy koncert „Wakacyjnej Trasy Dwójki”, który według MOR w momencie najwyższej oglądalności obejrzało w TVP2 i TVP Polonia 2,4 mln widzów. W TOP 10 programów weekendu aż 9 należało do Telewizji Polskiej. Liderem wśród wszystkich anten w piątek 1 lipca z udziałami 8,7% i w sobotę 2 lipca (udziały 6,7%) była TVP1, w niedzielę 3 lipca najwyższe dzienne udziały 7,9% zanotowała TVP2.

 

Pierwszy koncert „Wakacyjnej Trasy Dwójki” odbył się w Wilnie. „Największe przeboje lata” przyciągnęły do TVP2 i TVP Polonia średnio 1,9 mln osób (MOR). Według Nielsen Media koncert obejrzało średnio łącznie 1,7 mln widzów, a udziały obu anten wyniosły 15,9%.

Eliminacyjny mecz Niemcy – Polska Mistrzostw Świata w koszykówce mężczyzn, który w niedzielę, 3 lipca transmitowała Dwójka obejrzało według MOR w momencie najwyższej oglądalności 1,2 mln widzów. Średnia widownia spotkania według MOR wyniosła 546 tys. widzów, natomiast według **NM 416 tys. osób, a udziały wyniosły 4,7%.

Wśród kanałów tematycznych 3 lipca TVP Historia zanotowała udziały na poziomie 1,4%. Był to najlepszy wynik anteny od kwietnia 2021 r. Tego dnia najliczniejszą widownię zgromadził kultowy film „Vabank”, który obejrzało 247 tys. osób przy udziałach 2,3%.


*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej
**NM – Nielsen Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *