BadaniaMediaTVP

„Wiadomości” z najlepszym wynikiem czerwca

W niedzielę, 21 czerwca główny serwis informacyjny Telewizji Polskiej „Wiadomości” wg NAM i MOR obejrzało w TVP1 i TVP Info 3,3 mln widzów. Według NAM łączne udziały obu anten wyniosły 24,8% i jest to najwyższy wynik programu od początku czerwca. W weekend liderem oglądalności była Jedynka.

 

Najliczniejszą widownię w weekend, wg NAM, zgromadziły „Wiadomości” w TVP1 i były najliczniej oglądanym serwisem informacyjnym. W Jedynce przyciągnęły ponad 2,5 mln widzów (udziały 18,9%), a w TVP Info prawie 800 tys. osób uzyskując udziały na poziomie 5,9%.

Stałą i liczną widownię utrzymują seriale TVP1: „Cena wolności”, którą w piątek, 19 czerwca obejrzało 2,1 mln widzów przy udziałach 16,3%, a w niedzielę, 21 czerwca „Annę Kareninę” oglądało 1,9 mln osób z udziałami na poziomie 13,8%. Wśród najpopularniejszych programów Jedynki znalazł się również magazyn reporterski „Alarm!”, który 20 czerwca zobaczyło 1,9 mln widzów zapewniając antenie udziały 15,4%.

TVP1 przez cały weekend była liderem uzyskując odpowiednio 10,1%, 7,6 i 8,6% udziały. Natomiast od początku czerwca udziały wynoszą 9,6%. Jedynka jest pierwsza wśród wszystkich stacji telewizyjnych.

MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej
NAM – Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *