BadaniaMediaTVP

Widzowie długi weekend rozpoczęli z Jedynką. TVP Kultura z wysokimi udziałami

W środę, 10 czerwca i w czwartek, 11 czerwca widzowie najliczniej oglądali programy Jedynki. TVP1 zostało liderem wśród wszystkich stacji telewizyjnych. W czwartek świetny wynik odnotowała TVP Kultura, mając udziały poziomie 0,56%.

 

 

Udziały Jedynki w środę wyniosły 10,6%, a w czwartek 9,9,% i były najwyższe na rynku. Najliczniejszą widownię zgromadził serial „Ojciec Mateusz”, który 11 czerwca obejrzało prawie 2,2 mln osób przy udziałach 17%. Wysoką, stabilną widownię utrzymuje również nowość TVP1 „Cena wolności”. W środę serial przyciągnął wg MOR 2,1 mln osób, a wg NAM ponad 2 mln widzów i uzyskał udziały na poziomie 15,9%.

Z oferty programowej Jedynki, poza serialami widzowie wybrali również: „Wiadomości”, które w środę obejrzało wg MOR 2,1 mln osób, a wg NAM 1,9 mln widzów przy 17,3% udziałach oraz programy reportażowo – interwencyjne. W czwartek „Sprawa dla reportera” przyciągnęła 1,8 mln osób (14,9% udziałów), natomiast „Alarm!” obejrzało 1,7 mln widzów (14 % udziałów).

Widzowie docenili również letnie propozycje programowe TVP Kultura.  W czwartek, 11 czerwca  Antena uzyskała udziały na poziomie 0,56%, wyższe niż średnia w ramówce wiosennej. W TVP Kultura najpopularniejsze były filmy: „Cudowny chłopak”, „Sprawa się rypła” i „Trzy kolory: Biały”.

MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej
NAM – Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *