Wygodnie czytaj "Gazetę Wyborczą" w nowej intuicyjnej aplikacji mobilnej

Dziś – we wtorek, 23 maja br. czytelnicy cyfrowych treści „Gazety Wyborczej” otrzymali nową odsłonę aplikacji dziennika, która umożliwia, między innymi, personalizację treści i zachowanie wybranych artykułów na później.
 

Nowa wersja aplikacji w jeszcze większym stopniu wykorzystuje narzędzia Big Data, tak aby dopasować ją do aktualnych gustów użytkowników. Dzięki personalizowanej behawioralnie liście aktualności dobranych na podstawie tagów przypisanych przeczytanym artykułom użytkownicy otrzymują trafnie dobrane artykuły w nowym dziale „Moja Wyborcza”. Dodatkowo użytkownicy mogą sami wybrać najbardziej interesujące ich działy oraz ustalić ich kolejność. Wśród nowości znajdzie się również możliwość wybierania zakładek z lokalnymi treściami i zarządzania ich widocznością oraz kolejnością.

Wygodnym rozwiązaniem w aplikacji jest możliwość odsłuchiwania artykułów dzięki wbudowanemu syntezatorowi mowy. Aplikacja pozwala również na zapisywanie wybranych artykułów do schowka, i czytanie ich w trybie offline.

W ramach aplikacji użytkownicy otrzymują dostęp do*: informacji z serwisu Wyborcza.pl, wiadomości z kraju i ze świata, z działów „Kultura”, „Nauka”, „Wideo”, „Opinie”, „Gospodarka” i „Sport”, cyfrowego wydania „Gazety Wyborczej” wzbogaconego o treści multimedialne, informacji z serwisów lokalnych (codziennie z 24 miast) oraz do treści z tygodników „Gazety Wyborczej”: „Ale Historii”, „Dużego Formatu”, „Magazynu Świątecznego”, „Wysokich Obcasów”, „Tylko Zdrowia”, „Gazety Telewizyjnej” oraz „Książek. Magazynu do czytania”.

– Dzięki nowej aplikacji chcielibyśmy zainteresować treściami dziennika także całkiem nową grupę użytkowników. Staraliśmy się przygotować produkt na najwyższym poziomie – ze wszystkimi funkcjami, które spowodują, że korzystanie z niej będzie proste i przyjemne. Dodatkowo, zastosowane przez nas rozwiązanie pozwala nam na efektywne zarządzanie aplikacją i jej dalszy sprawny rozwójmówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.

Aplikacja dziennika będzie stale rozwijana poprzez stopniowe wprowadzanie kolejnych funkcjonalności.

Nowa wersja aplikacji to także całkiem nowe formaty reklamowe, które eksponują przekaz reklamowy w nieinwazyjny dla czytelnika sposób, podnosząc ich efektywność.

Nowa aplikacja „Gazety Wyborczej” jest już dostępna w sklepach Google Play i AppStore. Stworzył ją zespół Agory.

Na koniec grudnia 2016 r. liczba płatnych subskrypcji cyfrowego dostępu do „Gazety Wyborczej” wyniosła blisko 100 tys., co czyni z dziennika lidera cyfryzacji w Polsce. W październiku 2016 r. premierę miała również nowa odsłona serwisu Wyborcza.pl, która spotkała się z uznaniem użytkowników i branży.

* 10 darmowych artykułów w miesiącu; pełny dostęp po zalogowaniu się i wykupieniu jednego z pakietów cyfrowego dostępu do „Gazety Wyborczej”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *