Technologia - Promocje

Xiaomi ze srebrną statuetką MIXX Awards 2022

Xiaomi zostało uhonorowane srebrną statuetką MIXX Awards w kategorii Data Driven & Precision Marketing. Nagroda została przyznana za kampanię elektrycznej hulajnogi Xiaomi Mi Electric Scooter 3, przeprowadzoną z aplikacją Yanosik oraz domem mediowym MediaCom.

 

Xiaomi Mi Electric Scooter 3 to składana hulajnoga o zasięgu do 30 km, z systemem odzyskiwania energii kinetycznej (odbiera energię z hamowania i przekształca ją w elektryczność, wydłużając zasięg). Jej korpus o wadze 13 kg jest wykonany z lekkiego i wytrzymałego aluminium lotniczego. Dzięki silnikowi o maksymalnej mocy 600W, można nią wjeżdżać po zboczach o nachyleniu nawet 16%. Ma trzy tryby prędkości, w tym tryb pieszego do 5 km/h i tryb sport do 20 km/h oraz wbudowany wyświetlacz, który łączy się z aplikacją Xiaomi Home w smartfonie przez Bluetooth. Jest wyposażona w światła ostrzegawcze LED i trójstronne odblaski. To genialnie zaprojektowana, lekka i prosta w obsłudze hulajnoga elektryczna wpisująca się w klimat wielkomiejskiego życia. Właśnie do mieszkańców miast Xiaomi skierowało kampanię kontekstową, promującą ten model.

Celem nagrodzonej kampanii było dotarcie do osób stojących w korkach i zaproponowanie im hulajnogi elektrycznej, jako szybszego i bardziej ekonomicznego sposobu poruszania się po mieście.

W kampanii wykorzystano kontekstowe reklamy głosowe i graficzne w aplikacji Yanosik – jednej z najpopularniejszych map dla kierowców w Polsce. Yanosik to aplikacja do nawigacji dla zmotoryzowanych z bezkonkurencyjnym systemem ostrzegania przed zdarzeniami na drodze, doceniona przez miliony kierowców w Polsce. Powiadamia użytkownika o kontrolach prędkości, fotoradarach, wypadkach, nieoznakowanych radiowozach. To też największa, stale aktualizowana online baza zgłoszeń i urządzeń pomiarowych na drogach Polski. Ma ponad 10 mln pobrań w sklepie Google Play. Technologia aplikacji pozwoliła skierować reklamy w czasie rzeczywistym do osób, które utknęły w korku na trasie adekwatnej do zasięgu hulajnogi.

Podobną reklamę kontekstową Xiaomi skierowało do osób korzystających z komunikacji miejskiej w aplikacji JakDojade. To wygodna nawigacja działająca na terenie większości dużych miast w Polsce oraz serwis online, w którym bez trudu można sprawdzi rozkład jazdy i kupi bilety komunikacji masowej. Ma ponad 5 mln pobrań w Google Play.

Za zakup mediów w kampanii odpowiadała agencja MediaCom. Za kreację agencja Open

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *