Zmiany w Biurze Reklamy Magazynów TIME SA

W ramach Pionu Sprzedaży Magazynów TIME SA połączono biura reklamy tytułów budowlanych i wnętrzarskich. Szefem pionu jest Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk, dyrektor operacyjny ds. wydawnictw. Podlegają jej dyrektor handlowy Biura Reklamy Magazynów Wnętrzarskich i Budowlanych Marta Niwińska oraz dyrektor segmentu Zdrowie i Parenting Barbara Jednacz.
 

 
Centralizacja obsługi sprzedaży poprzez połączenie biur reklamy tytułów wnętrzarskich i budowlanych ma na celu podniesienie jakości i efektywności obsługi Klienta. Pozwala także na poszerzenie i wzmocnienie oferty reklamowej, obejmującej wszystkie tytuły i serwisy segmentu budowlano-wnętrzarskiego.
Na wzrost atrakcyjności oferty sprzedażowej wpływ mają także zmiany wprowadzane obecnie w obrębie Muratora. Najsilniejsza marka budowlana w Polsce intensywnie rozwija się w kierunku Internetu. Na początku marca uruchomiono nowy serwis Murator.pl, łączący w sobie cechy witryny otwartej i Premium (płatne treści stanowiące ekspercie kompendium wiedzy na tematy budowlane). 21 marca ukaże się pierwszy z dziewięciu planowanych na ten rok Multimedialnych Numerów Specjalnych Muratora. Publikacje przygotowywane są w oparciu o Murator.pl z myślą o odbiorcach, którzy poszukują fachowych i kompleksowych poradników tematycznych w Internecie.
– Naszym priorytetem w najbliższym czasie będzie rozwijanie współpracy z Biurem Sprzedaży Radia. Zamierzamy ofertować nasze magazyny, katalogi oraz serwisy internetowe poprzez regionalne biura sprzedaży, działające dotychczas na rzecz marek radiowych. Lokalne siły będą stanowiły istotne wsparcie dla naszych produktów, w których stawiamy powszechną dostępność i nowoczesność – zapowiada Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk, dyrektor operacyjny ds. wydawnictw.
W ramach projektu obejmującego sprzedaż tytułów prasowych przez regionalne biura sprzedaży radia, Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk współpracuje bezpośrednio z Jarosławem Krysiakiem (dyrektor krajowy sprzedaży bezpośredniej) i Mariuszem Szusterem (zastępcą dyrektora krajowego sprzedaży bezpośredniej).
Pion Sprzedaży Magazynów odpowiada za następujące marki: „Murator”, „Moje Mieszkanie”, „M jak mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”, „Architektura-murator”, „Zdrowie”, „M jak Mama” i „Podróże”, serwisy internetowe Murator.pl, Muratorplus.pl, Poradnikzdrowie.pl, Urzadzamy.pl, a także informatory i katalogi ukazujące się pod marką Murator.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *