BadaniaMediaTVP

Znakomita oglądalność programów dla młodych widzów w TVP Kultura i TVP ABC

W najmłodszej grupie widzów 4-15 w marcu TVP Kultura odnotowała wzrost udziałów do poziomu 0,23% (dane za okres 1-26 marca 2020 roku), natomiast TVP ABC od początku roku ma najwyższe udziały w rynku, tj. 8 proc.

 

 

 

 

W porównaniu rok do roku, w marcu wzrost udziałów TVP Kultura wyniósł 130%. Największy skok udziałów Anteny miał miejsce w dniach 16-22 marca. W tym czasie średnie udziały TVP Kultura wyniosły 0,47% i były najwyższe w tym roku.

Najliczniejszą widownię miał emitowany 19 marca film „Antek”, który obejrzało 64,4 tys. uczniów przy udziałach na poziomie 9,9%, a także „Pinokio”, który 16 marca również zgromadził ponad 64 tys. najmłodszych widzów (6,7% udziałów), oraz „Katarynka” z 19 marca, która zgromadziła 61,6 tys. uczniów (udziały 9,3% w grupie 4-15).

Wśród pozostałych licznie oglądanych tytułów są: „Latarnik”, „W pustyni i w puszczy” oraz „Ogniem i mieczem”.

Od początku roku w grupie 4-15 najwyższe w rynku  udziały uzyskało TVP ABC.  W marcu wyniki TVP ABC wyniosły wśród najmłodszej widowni 7,7% i były najwyższe wśród kanałów dziecięcych oraz na drugim miejscu w rankingu wszystkich anten. W TOP5 najpopularniejszych tytułów wśród tej grupy w marcu, aż trzy należały do TVP ABC. 23 marca „Super Wings” obejrzało ponad 220 tys. najmłodszych widzów, a udziały w tej grupie wyniosły 25,2%, ponadto popularnością cieszyły się „Czytanie przed snem” i „Stacyjkowo”.

Telewizja Polska jako jedyny nadawca uruchomił specjalne pasma dla widzów w wieku przedszkolnym i szkolnym. Codziennie TVP ABC zaprasza w godzinach 8:00-13:00, a od godz. 13:00 do 17:00 edukacja przenosi się do TVP Kultura. W tych pasmach nie są emitowane reklamy. Repertuar dla dzieci i młodzieży jest dostępny również w serwisie vod.tvp.pl i tvp.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *